دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Puss in Book: Trapped in an Epic Tale 2017

داستان این انیمیشن همان داستان همیشگی است اما و ویژگی های تصویری و وجود کاراکترهای جدید.انیمیشن گربه چکمه پوش Puss in Book: Trapped in an Epic Tale 2017 یک انیمیشن زیبا و دیدنی است که مناسب برای کودکان است. این انیمیشن سر گرم کننده دارای گرافیک منحصر به فرد و رنگ آمیزی بسیار زیبا است که توجه کودکان را به خود جلب کرده است و می تواند ساعت ها آن ها را سرگرم کند. داستان انیمیشن گربه چکمه پوش Puss in Book: Trapped in an Epic Tale 2017 به این صورت است که گربه چکمه پوش پس از این که درون یک کتاب قصه گرفتار می شود باید به دنبال راهی برای فرار از آن جا باشد و در این حین اتفاق های جالب و دیدنی برای این گربه می افتد او مشغول عشق ورزیدن و مبارزه می شود تا این که ….

Puss.in.Book.Trapped.in.an.Epic.Tale.2017.www.download.ir

محصول کمپانی آمریکایی ،نام آشنای DreamWorks Animation Television به کارگردانی،کارگردانانی  Roy Burdine, Johnny Castuciano و نویسندگی Ania O’Hare که به عنوان انیمیشنی کوتاه در تاریخ 20, June ,2017 منتشر و راهی بازار سینما آمریکا و اروپا شد که فروش نسبتا خوبی را کسب نمود.

Puss.in.Book.Trapped.in.an.Epic.Tale.2017.www.download.ir.thum

اطلاعات انیمیشن Puss in Book: Trapped in an Epic Tale 2017 :

+ کارگردان : Roy Burdine, Johnny Castuciano

+ نویسنده : Ania O’Hare

+ صداپیشگان :  Eric Bauza,Jayma Mays,Maria Bamford,Jeff Bennett,Ron Funches

+ محصول کمپانی : DreamWorks Animation Television

+ ساخت کشور : آمریکا

+ تاریخ انتشار : 20, June ,2017

+ مدت زمان : 23 دقیقه

+ زیرنویس : دارد

+ نمرات : 4/5 · Common Sense Media

Puss in Book: Trapped in an Epic Tale 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *