دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Shopkins Wild 2018

“شاپکینز وحشی” یک انیمیشن زیبا و جذاب محصول کشور استرالیاست که در سال 2018 ساخته شده است. این فیلم توسط کمپانی های Moose Enterprise و Studio Moshi تولید شده و داستان اسباب بازی های کوچک و بامزه شاپکینز را روایت می کند. کارگردانی این فیلم را آقای ریچارد بایلی و خانم ادل توماس به عهده دارند و آقای کوری پاول نویسنده داستان آن می باشد. از صداپیشگان برجسته این انیمیشن می توان به رایان بارتلی، آلگرا کلارک، ربکا دیویس، کیلی میلز، لارا مگان، و مارک ویتن اشاره نمود. این فیلم در تاریخ 1 مارس 2018 منتشر شده است و مدت زمان آن 72 دقیقه می باشد.

خلاصه داستان: استایل دلخواه خود را انتخاب کنید و ماجراجویی پاوسام به پاویل را برای ملاقات شاپتس دنبال کنید. وقتی که ستارگان مشهور سینما، اسکارلتا و روبی بلیز گروه Shopville را برای نجات شاپتس به استخدام در می آورد، آنها سفری را به دل جنگل شروع می کنند و با دنیای شگفت انگیز پاویل آشنا می شوند. اما پاویل و شاپتس نیازی به کمک ندارند و صحبت های اسکارلتا رنگ واقعیت به خود نمی گیرند. اما چه اتفاقی در انتظار آنهاست؟ آیا شاپکینز، شاپیز، و شاپتس می توانند با یکدیگر مسابقه دهند و این مساله را حل نمایند؟ باید منتظر ماند و دید که چه سرنوشتی در انتظار گروه خواهد بود.

Shopkins Wild 2018 center

مشخصات انیمیشن Shopkins Wild 2018 :

– ژانر : انیمیشن

– کارگردان : Richard Bailey, Adele K. Thomas

– نویسنده : Corey Powell

– ستارگان : Ryan Bartley, Allegra Clark, Rebecca Davis

– زمان انتشار : 1 مارس 2018

– ساخت کشور : استرالیا

– مدت زمان : 1 ساعت و 12 دقیقه

– حجم : 660 مگابایت, 1.2 گیگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 5.5 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

Find your Wild Style and come on a totally Pawesome adventure to Pawville to meet the Shoppets. When famous movie stars, Scarletta Gateau and Rubie Blaze recruit the Shopville gang to save the Shoppets, they journey through the jungle and find the amazing world of Pawville. But Pawville and the Shoppets definitely don’t need saving and suddenly nothing Scarletta says is as it seems. What’s going on? Can the Shopkins, Shoppies and Shoppets rally together to solve the mystery? Find your tribe and get ready for a Wild adventure like no other.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *