دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Space Explorers 2018

انیمیشن “کاوشگران فضا” محصولی از کمپانی WOWNow Entertainment می باشد که در سال 2018 ساخته و منتشر شده است. این شرکت، انیمیشن های کودکانه متعدد و جذابی را در سال های گذشته تولید کرده است که از محبوب ترین آنها می توان به “حیوانات خانگی بامزه”، “هیولاهای دریا”، “استادان کونگ فو”، “داستان های ماهی”، “نگهبانان فضا”، و “داستان های جنگل” اشاره نمود. کارگردانی این اثر را آقای Evan Tramel به عهده داشته است و نویسندگی آن توسط Vivian Lin و Holly May Opee انجام گرفته است. این فیلم در کشور آمریکا ساخته شده و در تاریخ 9 اکتبر 2018 منتشر گردیده است.

خلاصه داستان: نیک و سامی دو دوست بسیار صمیمی هستند و عضو تیم کاوشگران کهکشان می باشند. آن ها در طی یک ماموریت فوری به فضا فرستاده می شوند تا بتوانند با موفقیت در آن، جان موجودات زنده روی کره زمین را نجات دهند. فاکتور زمان در این ماموریت اهمیت بسیار ویژه ای دارد و هر لحظه غفلت ممکن است به نابودی موجودات زمین منجر شود. نیک و سامی با زمان به مقابله می پردازند و تجربه های گرانبهایی را در طول مسیر خود بدست می آورند، اما…

Space Explorers 2018 center

مشخصات انیمیشن Space Explorers 2018 :

– ژانر : انیمیشن

– کارگردان : Evan Tramel

– نویسنده : Vivian Lin, Holly May Opee

– ستارگان : Bobbi Maxwell, Kj Schrock, Tina Marie Shuster, Sarah Taylor

– زمان انتشار : 9 اکتبر 2018

– ساخت کشور : آمریکا

– مدت زمان : 1 ساعت و 17 دقیقه

– حجم : 680 مگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 2.4 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

Space Explorers 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *