دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Spark A Space Tail 2016 با کیفیت 1080p BRrip

سیزده سال پیش عموی زونگ برادر بزرگوارش را که برای به دست گرفتن تاج و تخت خود در سیاره بنا آماده کرده بود توسط یک موجود وحشی شناخته شده که از فضا ظاهر شده بود بلعیده می شود . اسپارک یک میمون جوان است و با دوستانش ویکس یک روباه و چونگ یک گراز مأموریت باز پس گیری سیاره بانا از ژنرال جونگ بدجنس را به دست می‌گیرند. جستجوهای اسپارک باعث می‌شود تا آنها تمام دنیایشان را پس بگیرند و هویت مخفی واقعی خود را کشف کنند. در حال حاضر ویکس و چونگ مخفیانه خودشان را بصورت تکه های شکسته شده در کنار زباله قرار می دهند و ماموریت آنها شورش بر علیه جونگ می باشد . در همین حین آنها کشف کردند که از طریق کرم چاله می توانند به سیاره راه پیدا کنند و با کمک ملکه سیاره خود را از دست دشمنان پس بگیرند .

سایر توضیحات : Spark A Space Tail 2016 یک فیلم در سبک انیمیشن است که در سال 2017 منتشر شده است . از بازیگران آن می‌توان به جیس نورمن در نقش اسپارک, جسیکا بیل در نقش ویکس, هیلاری سوانک در نقش ملکه, سوزان ساراندون در نقش بانانی، ربات پرستار فراموشکار اسپارک, آلن سی پترسون در نقش ژونگ, جیسون دیلاین و پاتریک استوارت در نقش کاپیتان اشاره کرد . در ژانویه 2015 سایت ددلاین کام اعلام کرد که جسیکا بیل و هیلاری سوانک و سوزان ساراندون به انیمیشنی به کارگردانی آرون وودلی ملحق شده‌اند. انیمیشن Spark A Space Tail 2016 برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی انیمیشن تورنتو در 22 آوریل 2016 به نمایش درآمد. تاریخ انتشار فیلم در 14 آوریل 2017 و در سطح ایالات متحده آمریکا خواهد بود.

مشخصات انیمیشن Spark A Space Tail 2016 :

– ژانر : انیمیشن | ماجراجویی | کمدی | خانواده | علمی تخیلی

– کارگردان : Aaron Woodley

– نویسنده : Doug Hadders , Adam Rotstein , Aaron Woodley

– شرکت سازنده : ToonBox Entertainment

– بازیگران : Jessica Biel, Susan Sarandon, Hilary Swank, Patrick Stewart

– محصول کشور : کانادا, کره جنوبی, آمریکا

– تاریخ تولید : 2016

– تاریخ انتشار : 14 آوریل 2017

– مدت زمان : 90 دقیقه

– کیفیت نمایش :  کیفیت 720p – 1080p BRrip

– امتیاز: 4.6 از 10

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– دوبله فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

 

 

Spark A Space Tail 2016

به روز رسانی :

1395/3/27 - کیفیت 1080p BRrip اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *