دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن The Girl Without Hands 2016 با زیرنویس فارسی

در روزگاران جهل و تاریکی، یک آسیابان دخترش را به شیطان می فروشد. او با تکیه بر پاکدامنی و معصومیت خود موفق می شود تا از چنگ شیطان فرار کند اما مجبور است تا با فقر و تهی دستی نیز مبارزه کند. پس از این اتفاق، دختر از خانواده ی خود جدا می شود و در طول مسیرش با الهه ی آب برخورد می کند. این انیمیشن یک انیمیشن درام محصول کشور فرانسه است که در سال 2016 به کارگردانی Sébastien Laudenbach تهیه شده است. داستان این فیلم بر اساس حکایت افسانه ای برادران Grimm روایت شده و دارای نام مشابهی با آن اثر می باشد. این انیمیشن نخستین بار در “جشنواره فیلم کن” در سال 2016 به نمایش گذاشته شد و در جشنواره بین‌المللی “فیلم انیمیشن انسی” جایزه افتخاری هیئت داوران را از آن خود کرد.

خلاصه داستان: روزی، شیطان بر یک آسیابان ظاهر می شود و به او پیشنهاد می کند که اگر آنچه پشت آسیابش قرار دارد را به شیطان بدهد، او را ثروتمند خواهد نمود. آسیابان فورا به خانه برمی‌گردد تا طلاهایی که در پشت آسیاب قرار دارد را پیدا کند اما متوجه می شود که دخترش در آنجا حضور داشته و با یک درخت سیب مشغول بازی می باشد. پس از سال ها خوش گذرانی و داشتن یک زندگی تجملی، شیطان مجددا ظاهر می شود تا آن دختر جوان را تحویل بگیرد…

The Girl Without Hands 2016 center

مشخصات انیمیشن The Girl Without Hands 2016 :

– ژانر : انیمیشن – درام

– کارگردان : Sébastien Laudenbach

– نویسنده : Jacob Grimm, Wilhelm Grimm

– ستارگان : Anaïs Demoustier, Jérémie Elkaïm, Philippe Laudenbach

– زمان انتشار : 14 دسامبر 2016

– ساخت کشور : فرانسه

– مدت زمان : 1 ساعت و 16 دقیقه

– حجم : 700 مگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 7 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

The Girl Without Hands 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *