دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن The Jungle Bunch 2017 با کیفیت 720p و 1080p

انیمیشن  The Jungle Bunch  از سری کارتون های پر طرفدار در بین افراد مختلف است . این کار که محصول کشور فرانسه است و در سپتامبر 2017 به نمایش در آمده است. کار گردان این کار  David Alaux است. ژانر این کارتون کمدی و هیجان انگیز است . موضوع و شخصیت اصلی داستان یک پنگون به نام موریس است که او فکر می کند یک پنگون نیست بلکه یک ببر است او که استاد کنگ فو است و بسیار پر طرفدار است قصد دارد همراه با دوستش نظم و عدالت را در جنگل حفظ و بر قرار کند .اما در این جنگل حیوان بدی که یک کوالا است می خواهد این نظم را از بین برده و کل جنگل را برای همیشه نابود کند.او که به دنبال ساختن یک ارتش است از بابون ها کمک میگیرد.ولی موریس داستان در آخر با کمک دوستان زیادی که در جنگل دارد کوالا را برای همیشه از جنگل بیرون می کنند و دوباره نظم در جنگل بر قرار می شود .

 

The Jungle Bunch 2017 - Screen

مشخصات انیمیشن سینمایی  The Jungle Bunch 2017 :

ژانر : انیمیشن – ماجرایی – کمدی

کارگردان : David Alaux

نویسندگان :  David Alaux, Eric Tosti

محصول کمپانی : TAT Productions,Master Films,Vanilla Seed

ساخت کشور :  فرانسه

+ زبان : فرانسوی

تاریخ انتشار : 15 سپتامبر 2017

مدت زمان : 1 ساعت 26 دقیقه

زیرنویس فارسی : ندارد

زیرنویس انگلیسی: ندارد

نمره IMDB : امتیاز 5.1 از 10

The Jungle Brunch

  • 4 replies
    1. نرگس says:

      سلام زبان فیلم رو عنوان نکردید لطفا بگید که اگه انگلیسی هست دانلود کنم این کارتون یک مجموعه سریالی هم داره اگه امکانش هست تو سایت بگذارید ممنون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *