دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Trolled 2018 با زیرنویس فارسی

کمپانی WowNow Entertainment سازنده انیمیشن Trolled است که داستان آن در مورد یک موجود کوچک و تنها می باشد. این انیمیشن محصولی از کشور آمریکاست و در تاریخ 18 سپتامبر 2018 در شبکه های خانگی منتشر شده است. کارگردانی این اثر را آقای الکس سباستین به عهده دارد و BC Furtney نویسنده آن می باشد. این انیمیشن به سبک خانوادگی ساخته شده و برای کودکان و خردسالان مناسب می باشد. سارا تیلور، کی جی شراک، و تینا شاستر از صداپیشگان اصلی این فیلم هستند.

خلاصه داستان: شاهزاده Cupcake اشتیاق بسیار زیادی برای ماجراجویی و سفر دارد اما پدرش، شاه بازیل، از او می خواهد تا ابتدا به فکر حکومت و وظایف مربوط به آن باشد. پس از مدتی، یک دیو شیطانی به نام گرانت به همراه یک اژدهای قدرتمند به نام اسکورچ با یکدگیر متحد می شوند تا پادشاه را به وسیله طلسم های شیطانی سرنگون کنند. در این مدت هیچکس توانایی جلوگیری از این دسیسه را ندارد تا اینکه یک جن کوچک به نام لیف (Leaf) به کمک دوست صمیمی اش، بلی‌رامبل، ماموریت خطرناکی را آغاز می کنند تا پادشاه را از چنگ شیطان دربیاورند. آنها قصد دارند تا پادشاهی را مجددا به پا کنند و پرنسس را با اینکار خوشحال نمایند.

Trolled 2018 center

مشخصات انیمیشن Trolled 2018 :

– ژانر : انیمیشن

– کارگردان : Alex Sebastian

– نویسنده : BC Furtney

– ستارگان : Kj Schrock, Tina M. Schuster, Sarah Taylor

– زمان انتشار : 18 سپتامبر 2018

– ساخت کشور : آمریکا

– مدت زمان : 1 ساعت و 32 دقیقه

– حجم : 820 مگابایت, 1.55 گیگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 2.9 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

Young Princess Cupcake yearns for adventure, but her father, King Basil, wants her to put her duties to her kingdom first. When the evil troll, Grunt, and powerful dragon, Scorch, team-up to topple the king with an evil spell, all hope appears lost – that is, until a little troll named Leaf, along with his best friend Bellyrumble, sets out on a perilous trek to save the imprisoned king, restore the fallen kingdom, and gain the love of the lonely princess.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *