دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن World of Tomorrow 2015

یک واحد ارتباطی در یک اتاق سفید شروع به زنگ زدن می کند . دختر بچه ای به سمت ماشین می دود جایی که در جلوی او مجمعه ای از دکمه ها قرار دارد و او از فشار دادن نا خوداگاه دکمه ها لذت می برد . وظیفه ی این ماشین انتقال تصاویر برای نمایش بر روی صفحه بود . فردی که مسئولیت این انتقال را برعهده داشت یک زن بود . آن طرف خط دختر بچه ای به نام امیلی بود زن زمانی که خود را معرفی می کند متوجه می شود که امیلی با او از 227 سال آینده تماس گرفته است . سپس چگونگی این اتفاق را برای زن توضیح می دهد و اینکه انسان ها در آینده می توانند قدرت جاودانگی را کشف کرده و از آن استفاده کنند .

دانلود انیمیشن World of Tomorrow 2015

سایر توضیحات : انیمیشن سینمایی World of Tomorrow 2015 در ژانر کمدی بود و توسط Don Hertzfeldt کارگردانی و نویسندگی شده است . Hertzfeldt که کارگردانی جوان به شمار می رود تا به حال کارهای مختلفی را ساخته است که اکثرا نیز در ژانر انیمیشن کوتاه می باشد و می توان از Wisdom Teeth و I Am So Proud of You به عنوان معروف ترین آنها اشاره کرد . این انیمیشن کوتاه که تنها 17 دقیقه می باشد در تاریخ 31 مارچ 2015 منتشر شد . از افرادی که در کارتون جهان آینده به صداگذاری پرداختند می توان به Julia Pott , Winona Mae و Sara Cushman اشاره کرد .

دانلود انیمیشن World of Tomorrow 2015

مشخصات انیمیشن سینمایی World of Tomorrow 2015 :

– ژانر : انیمیشن – خانوادگی – کمدی

– کارگردانان : Don Hertzfeldt

– نویسنده : Don Hertzfeldt

– شرکت سازنده : Bitter Film Production

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 31 مارچ 2015

– مدت زمان : 17 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– پیوند : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

World of Tomorrow 2015

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *