دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود اکشن فتوشاپ CM TypoPainter 17130

فایل های اکشن یکی از پرکاربردترین ابزار ها در نرم افزار فتوشاپ می باشد که کاربران بسیاری برای حرفه ای تر شدن و زیبا ترن شدن پروژه ها از آن ها استفاده می کنند . اصولا عکاسان ، طراحان و کسانی در زمینه ی کارهای گرافیکی فعالیت می کنند استفاده از این نوع فایل ها برای آن ها بسیار خوب و مقرون به صرفه می باشد . فرمت فایل های اکشن ATN می باشد . ایجاد جلوه های بسیار زیبا در پروژه ی خود ، قرار دادن افکت های خاص و پیشرفته تر کردن یک پروژه ی ایجاد شده برای مشتری و بسیاری دیگر از ویژگی های خوب فایل های Action می باشد .

با استفاده از TypoPainter شما می توانید به راحتی طرح تایپوگرافی و پرتره ای از عکس ها به وجود آورید . نتیجه به وجود آمده این امکان را به شما می دهد تا پروژه را با فرمت EPS ذخیره کرده و در سایر نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator یا CorelDraw نیز استفاده کنید . در کنار تغییر عکس این اجازه به شما داده می شود تا متن های مورد نظرتان با تنوع بسیاری در فونت نیز در تصاویر خود استفاده نمایید . در صورت برخورد با مشکل می توانید به فایل PDF مراجعه کرده و راه حل خود را بیابید .

CM.TypoPainter.17130.www.Download.ir

 

ویژگی های اکشن فتوشاپ CM TypoPainter 17130 :

– سازگار با نرم افزار فتوشاپ CS4+

– دارای فایل راهنمای PDF

– امکان استفاده از خروجی در نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator یا CorelDraw

– بدون نیاز به نصب پلاگین

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *