دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی مبارزه ای اندروید battle breakers v1.80.1

Battle breakers یک بازی بسیار محبوب و جذاب است که در سبک بازی های اکشن و حماسی به تازگی برای دستگاه های اندروید طراحی شده است .
این بازی محبوب یکی از سری ابر انسان های مارول می باشد. شما باید تیم قوی خود را در مکان های مختلف و کهکشان های دیگر پیدا کنید و آنها را متحد سازید تا در کنار یک دیگر برای سیاره خود که از شما گرفته شده است بجنگید و آن را از دشمنان خود پس بگیرید . شما در این بازی سلاح های عجیب و غریب و جذابی برای جنگیدن با دشمنان دارید که در طول بازی آن ها پیدا می کنید یا تقویت کرده و از بین آنها سلاح های مور استفاده خود را انتخاب می کنید . همچنین شما در این بازی نیرو های شگفت انگیز و تکنولوژی های کریستالی را در اختیار دارید که بسیار به کمک شما می آیند و می توانید از آنها برای کشتن هیولاهای خبیث در سیاره شما استفاده کنید . این بازی برای شما همراه با بسیاری هیجان ، چالش ، سختی و ماموریت های جذاب می باشد . ابن بازی بسیار محبوب توانسته است در سر تا سر دنیا جایزه هایی مانند Infinity Blade، Gears of War و Unreal Tournament را از آن خود بکند که این نشان دهنده جذابیت بیش از حد و داستان جالب این بازی می باشد . شما می توانید تیم های مختلفی مانند نینجا ها ، روبات ها ، دایناسور ها و بسیاری تیم های دیگر را ایجاد کنید و از آنها در بازی استفاده کنید و آنها را تقویت کنید . شما همچنین می توانید بل استفاده از عناصر بسیاری که در دست دارید نیروهای دفاعی برای خود ایجاد کنید و همینطور برای حمله از انها استفاده کنید و با ترکیب آنها زلزله یا سیل یا بسیاری حمله های طبیعی را به وجود اورید و از آنها استفاده کنید . اگر شما هم یکی از طرفداران این بازی بوده اسد یا از طرفداران بازی های اکشن هیجان انگیز با قابلیت های بسیاری هستید می توانید این بازی جذاب را از این سایت دانلود کنید و لذت ببرید .
قابلیت های کلیدی بازی Battle breakers :
-دارای گرافیک بالا در بازی .
-دارای اهنگ های بسیار هیجان انگیز در بازی .
-قابلیت Evolve یا ساخت گروه های دیگر در بازی .
– قابلیت STRATEGIZE یا استفاده از عناصر برای ساخت چیزهای بزرگتر .
-دارای boos هایی در بازی .
-برنده جایزه های متعددی در جهان .

نام: battle breakers
حجم فایل: 97 مگابایت
فرمت فایل: apk
منتشر کننده: Epicgames
پیش نیاز: اندروید 4.1 به بالا

به روز رسانی :

1398/08/25 نسخه 1.80.1 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *