دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Homicide Squad v1.15.1600

Homicide Squad: Hidden Crimes یک بازی جذاب و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن و استراتژی است که می توانید آن را در سایت ما به صورت کاملا رایگان و همینطور همراه با نسخه مود شده با بدون محدودیت آن دانلود کرده و از آن لذت ببرید . شما در این بازی در یک بازی جهان باز یا Open World هستید که نقش یک کاراگاه حرفه ای را دارید که باید ماموریت هایی که به شما داده می شود را انجام دهید و در صورا درست انجام دادن آن پول ماموریت را دریافت کنید . شمل باید دوباره قانون را به شهر خود نیویورک باز گردانید تا مردم بتوانند در شهری بدون هرج و مرج زندگی کنند اما ماموریت های شما ساده نخواهند بود و باید بعضی از جنایت کارهایی که بسیار حرفه ای هستند را دستگیر کنید و تحویل قانون دهید . شما در هر ماموریت خود به صحنه جرم و جنایت می روید و باید مدارک و شواهد کافی را از صحنه جرم جمع آوری کنید تا در طول تحقیقات شما به شما کمک شود و جانی را زود تر پیدا کنید و سر نخ هایی که پیدا می کنید را کنار هم قرار دهید و از آنها به یک نقطه نهایی برسید . شما در این بازی باید از هوش و استراتژی خود به بهترین شکل آن استفاده کنید تا بتوانید پرونده های سخت و پیچیده را حل کنید و جانی پرونده خود را دستگیر کنید .

قابلیت های بازی Homicide Squad: Hidden Crimes :

-دارای بیش از 500 ماموریت جذاب و هیجان انگیز در طول بازی .
-دارای 27 مکان مختلف و خیره کننده در شهر .
-دارای 9 ماموریت فوق پیچیده و پیشرفته .
-دارای زبان های مختلفی در بازی مانند انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، پرتغالی برزیل، روسی، کره ای، چینی، ژاپنی، سنتی چینی .
-دارای 49 کاراکتر متفاوا در بازی .
-دارای نسخه مود شده یا بدون محدودیت بازی .
-دارای گرافیک بالای بازی .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *