دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Nitro Nation Online 5.1.5

Nitro Nation Online اعتیاد آور ترین بازی ماشین سواری مسابقه ای به صورت انلاین است که تا به حال برای دستگاه های اندروید طراحی شده است . با تشکیل یک تیم می توانید با ماشین های واقعی با دوستان خود مسابقه داده و مهارت های خود را به همه نشان دهید . با خرید و گرفتن قطعات ماشین از دیگر بازیکنان ماشین سفارشی خود را بسازید و آن را ارتقا دهید . این بازی با 20 میلیون بازیکن در سراسر دنیا از بازی های محبوب است, پس 20 میلیون کاربر نمی تواند اشتباه کند ! Nitro Nation بهترین بازی چند نفره در زمینه آنلاین است . این بازی دارای ماشین های مختلف بیش از 25 مارک مشهور دنیا را در اختیار شما می گذارد تا با انتخاب ماشین مورد نظر خود به مسابقات رقابتی سرسخت شروع کنید . در این بازی همیشه رقیبان به صورت آنلاین برای مسابقه در انتظار شماست . شما می توانید برای ارتقای ماشین مسابقه ای خود از 33 اجراء منحصر به فرد استفاده کنید . این بازی با گرافیک بالا و گیم پلی قوی و جذاب طراحی شده است که حال برای دستگاه های اندروید در انتظار شماست .

دانلود بازی Nitro Nation Online 5.1.5 برای اندروید

ویژگی های بازی Nitro Nation Online :

– وجود مسابقات خیابانی

– وجود ماشین های کلاسیک

– دارای ماشین های مختلف با بیش از 25 مارک مشهور دنیا مانند Alfa Romeo , Audi , BMW , Chevrolet , Chrysler , Dodge , Ford , Honda , Koenigsegg , Mazda , Mercedes-Benz , Nissan , Pontiac , Plymouth , Pagani , Subaru , Volkswagen و …

– ایجاد تیم خود و یا ملحق شدن به تیم های دیگر

– امکان بازی به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان از یرایر دنیا

 Nitro Nation Online

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *