دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Pocket Build v1.9.85

Pocket Build از دسته بازی های شبیه سازی شده است که برای کاربران دستگاه های اندروید طراحی شده است . اگر همیشه در افکارتان مایل به ساختن دنیای فانتزی و رویایی خود بوده اید هم اکنون این فرصت برای شما فراهم شده است . Pocket Build یک بازی جهانی است که شما در آن بدون هیچ محدودیتی می توانید جهانی را برای خودتان بسازید ، امکانات نامحدودی برای شما در این بازی قرار داده شده است و شما می توانید در شهر خود هر چیزی که خواستید را شبیه سازی کنید . قلعه ها ، درختان ، حصارها ، مردم ، حیوانات ، مزارع ، پل ها ، برج ها ، خانه ها ، سنگ ها ، زمین ها و هر چیز دیگری که بخواهید را بدون هیچ محدویتی میتوانید بسازید . امکانات بی پایان هستند ساخت جهان خود را شروع کنید خلاقیت به خرج بدهید و ماجراجویی خود را آغاز کنید . اگر از طرفداران بازی های شبیه سازی هستید بدون شک Pocket Build را انتخاب کنید . اگر به این بازی علاقه مند شده اید هم اکنون می توانید آخرین نسخه از این بازی شگفت انگیز را به صورت کاملا رایگان بر روی گوشی و یا تبلت اندروید خود نصب کنید و از بازی با آن لذت ببرید .

برخی از ویژگی های بازی Pocket Build :

-پشتیبانی از صدها مورد متفاوت برای ساخت .
-دارای گرافیک سه بعدی .
-امکانات بی پایان شامل ساختمان ها ، درختان ، مردم ، حیوانات ، نرده ها ، راه ها ، قلعه ها ، بشکه ها ، مزارع ، پل ها، برج ها ، خانه ها و سنگ ها .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *