دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Power Rangers Legacy Wars v 2.9.4

Power Rangers Legacy Wars

نام بازی محبوب و جداب در سبک بازی های مبارزه ای و مهیج می باشد که کاربران گوشی و تبلت های اندرویدی می توانند آن را به صورت کاملا رایگان از سایت ما دریافت کرده و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارند . این بازی به دو صورت آنلاین و افلاین می باشد و شما در نقش تکاوری حرفه ای در فضا هستید که باید با دشمنان خود ، کسانی که فصا را الوده کزده اند و به دنبال نابودی شما هستند بجنگید و از تکنیک های خاص برای حرکات نمایشی و قدرتی استفاده کنید تا بتوانید دشمنان خود را یکی پس از دیگری نابود کرده و به مراحل و چالش های بعوی بازی بروید که به نسبت سخت و سخت تر خواهند شد و شما باید در طول بازی با جمع کردن امتیاز ها تکاورانی جدید را برای خود خریداری کرده و یا توانایی آنها را ارتقاء دهید تا بتوانید از پس دشمنان سخت تری بر بیایید . همچنین شما می توانید در بازی با دیگر افراد در سر تا سر جهان متحد شوید و از قورت انها برای کمک و نابودی دشمنان خود استفاده کنید .بازی

Power Rangers Legacy Wars

دارای گرافیکی 3 بعدی و عالی می باشد که از نکات مثبت دیگر این بازی به شما می آیند . این بازی سر تا سر هیجان ، ادرنالین و چالش می باشد که شما را به وجد می اورد و قطعا از بازی کزدن آن لذت خواهید برد . این بازی توانسته است با بیش از 100 هزار دانلود در سر تا سر جهان از گوگل پلی رتبه بسیار خوب و بالای 4.6 از 5.0 را دریافت کند که نشانه ی محبوبیت و جذابیت های این بازی میان کاربران می باشد .

نام: Power Rangers Legacy Wars
حجم فایل: 77 مگابایت
شرکت سازنده: nWay Inc.
تاریخ انتشار: 2019
ورژن: v2.9.4
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید
سبک بازی: اکشن - جنگی
مناسب برای گروه سنی: 12 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.0 به بالا

به روز رسانی :

1399/04/23 نسخه v2.9.4 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *