دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Tactical Monsters Rumble Arena v1.16.0

Tactical Monsters Rumble Arena -Tactics & Strategy نام بازی بسیار محبوب و جذاب در سبک بازی های استراتژی و اکشن می باشد که کاربران گوشی ها و تبلت های اندروید می توانند آن را به صورت کاملا رایگان و همراه با نسخه مود شده یا بدون محدودیت پولی آن را از سایت ما دانلود کرده و از بازی کردن آن لذت ببرند . این بازی به صورت آنلاین بوده و شما به صورت گروهی و با دیگر افراد در سرتاسر جهان به مبارزه و چالش بپزدازید . در ابتدا شما یک قلعه را در اختیار دارید که باید شروع به ساختن آن و قوی تر کردن آن کنید . دیوار های آن را مقاوم سازید ، اسلحه بخرید ، کارت هایی برای نیروهای خود جمع آوری کنید و تمانی آنها را با جنگ و جمع کردن سکه در طول بازی تقویت کرده و ارتقاء دهید و لول خود را بالا ببرید . شما اعلام جنگ می کنید و دیگر نفری که همزمان اعلام جنگ کرده است و همسطح شما می باشد به میدان مبازه می روید شما باید نیروهای خود را از قبل آماده کرده باشید و استراتژی خود را برای نوع حمله خود مانند دفاعی ، حمله هوایی ، حمله زمینی و دیگر موارد آماده کنید و قبل از فرستادن نیروهای حریف حرکات او را پیش بینی کنید و استراتژی هایش را برای خود رو کنید تا بتوانید علیه آن استفاده کرده و او را مغلوب خود سازید . همچنین شما می توانید به دیگر گروه های این بازی بپیوندید و با آنها به صورت گروهی با گروه های دیگر به جنگ بروید که برنده شدن در آن بسته به امتیاز های کل گروه می باشد که در صورت برد شما امتیاز بسیار زیادی را به دست می آورید . همچنین شما می توانید از هم گروهیان خود کمک گرفته و کارت هایی از نیرو های خود را به آنها درخواست دهید و آنها به شما کمک کنند تا نیروی خود را ارتقاء دهید . شما در هر چالش بین 3 تا 5 دقیقه وقت برای شکست دشمن خود خواهید داشت و این زمان برای شما سر تا سر هیجان ، فکر ، استراتژی ، منطق و ادرنالین می باشد که بسیار برای شما جذاب خواهد بود . در این بازی شما نیروهای مختلفی را با قابلیت های ، توانایی ها ی مختلفی در اختیار خواهید داشت که از هر کدام باید در جای مخصوصی استفاده شود . برخی این نیروها عبارتند از فرانکنشتاین، هیولاهای فانتزی مانند مدوزا و گریفین، از موجودات فرهنگی مانند WuKong و مومیایی، به هیولاهائی که قبلا دیده اید مثل Bigfoot و Nobu، Samurai Ghost و … این بازی به صورت کلی رایگان می باشد و شما می توانید با سکه های خود همه ی نیروها را خریداری کنید ولی اگر بخواهید سکه ها را به صورت زیاد و یک جا به دست آورید یا قلعه و سربازان خود را ارتقاء دهید می توانید با پرداخت پول از طریق بازی همه ی آن ها را خریداری کنید .

برخی قابلیت های بازی Tactical Monsters Rumble Arena -Tactics & Strategy :

-بازی به صورت آنلاین .
-بازی استراتژی و فکری .
-قابلیت اتصال به اکانت فیس بوک خود .
-قابلیت خرید جم و سکه با پول واقعی .
-قابلیت ارتقاء منابع حمله ای و دفاعی .
-نبرد با افراد واقعی .
-همراه با نسخه مود شده یا بدون محدودیت پولی .
-دارای نیروهای مختلفی مانند فرانکنشتاین، هیولاهای فانتزی مانند مدوزا و گریفین، از موجودات فرهنگی مانند WuKong و مومیایی، به هیولاهائی که قبلا دیده اید مثل Bigfoot و Nobu، Samurai .
-قابلیت های متفاوت نیروها .
-قابلیت عضویت در گروه های بازی .
-قابلیت جنگ های گروهی .

نام: Tactical Monsters Rumble Arena
حجم فایل: 95+96 مگابایت
شرکت سازنده: Camex Cames
تاریخ انتشار: 2018
ورژن: v1.16.0
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید
سبک بازی: استراتژی - اکشن
امکان استفاده بصورت آنلاین: آنلاین
مناسب برای گروه سنی: 7 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.1 و بالاتر

به روز رسانی :

در تاریخ 1398/10/07 نسخه v1.16.0 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *