دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی بسیار زیبای MX vs. ATV Reflex

بازی بسیار زیبای MX vs. ATV Reflex برای شما عزیزان آماده دانلود است. این یکی از هیجان انگیز ترین بازی های خارج جاده (road off) می باشد که حوادث بسیاری در آن رخ می دهد .

سرعت تنها عامل پیروزی نیست!!! در این مسابقات شما علاوه بر این که باید با سرعت زیادی جاده های خطر ناک را طی کنید باید نسبت به تعادل وسیله نقلیه خود حساس باشید حتی باید سعی کنید که به دیگر شرکت کنندگان برخورد نکنید ، شما نیز باید هم کنترل موتور سوار را در دست بگیرید و هم کنترل حرکت بدن موتور سوار را بر عهده داشته باشید و این امر وابسته به سیستم کنترل رفلکس است.شما می توانید در حالت انلاین نیز به رقابت دراتاق های عمومی و خصوصی بپردازید .

تصاویری از محیط بازی :

MX1-www.download.ir MX2-www.download.ir

دانلود بازی بسیار زیبای MX vs. ATV Reflex با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 13 replies
    1. esiii says:

      سلام

      فایل خرابه چرا درست نکردید چهارسال پیش کامنت گذاشتن خرابه هنوزم درست نکردین الکی 500 مگ حروم کردم جدیدا فایل بازی ها خراب درمیاد پشتیبانی ضعیف

      پاسخ دادن
    2. محمدرضا says:

      سلام من دان کردم، سه تا فایل بیشتر توش نیست، هیچکدوم نصبی نیست ، هر کدوم کلیک میکنم پیغام میده محتویات موجود نیست، چه کنم؟

      پاسخ دادن
    3. kamyar1369 says:

      با سلام و خسته نباشید… من این بازی در مرحله حرکات نمایشی گیر افتاده ام با دسته xbox 360 چگونه حرکات نمایشی دربیاورم ؟؟ جهات هم امتحان کردم ولی تاثیر نداشت………..
      کلیپ از بازی که نشان دهد کدام جهات را فشار دهم بهم بده واقعا ممنون میشم تمام مدالهای طلا گرفته ام با تشکر.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *