دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی ترسناک Reporter 1.0 برای اندروید

بعضی از مواقع تمامی ما انسان ها دوست داریم تا یک محیط ویژه و متفاوت را تجربه کنیم. محیطی که تا به حال آن را تنها درخیال خود تجسم کرده ایم. برای بعضی از ما این محیط می تواند یک محیط بسیار آرام و بدون دغدغه و استرس باشد اما برخی نیز دوست دارند تا کمی استرس را تجربه کنند و با اتفاقات بسیار سریع و محیط های پر تنش روبرو شوند. زمانیکه شما ندانید چه در پیش رو دارید و تاریکی نیز بر شما سایه افکنده باشد و تنها یاور شما یک چراغ قوه کوچک باشد که با اغراق چندین متر را روشن می کند بدون شک تداعی کننده این وضعیت پر تنش است. بازی Reporter این محیط پر استرس را برای شما فراهم می کند. نور اتاق را خاموش کنید و هندزفری های خود را در گوش خود بگذارید. حواس خود را کاملا جمع کنید چرا که این توجه و حساسیت تنها راه گریز شما از چنگال های تیز و برنده ی ترس و وحشت است. چیزی که در Reporter اتفاق می افتد… . تمامی داستان از این قرار است که در شهری کوچک، تعدادی قتل بسیار وحشتناک در شرایطی عجیب و نامعقول اتفاق می افتد. پلیس سعی داشت که بعضی از اطلاعات را مخفی نگه دارد اما مطبوعات محلی توانستند تا اطلاعات کم اما با ارزشی را منتشر کنند. شما به عنوان یک خبرنگار در پی حقیقت به این مکان سفر می کنید اما به طور ناگهانی درگیر داستانی می شوید که تا آخر عمر با شماست… . حال این به شما بستگی دارد که آیا می توانید این معمای پیچیده و عجین شده با ترس را حل کنید و جان سالم از آن به در ببرید؟

سایر توضیحات: بازی Reporter توسط شرکت اکراینی +AGaming ساخته شده است. شرکتی که سعی دارد تا تمامی حواس خود را روی حس ترس و استرس انسان متمرکز کند و تمامی بازی های خود را در ژانر ترسناک و اکشن ارائه کند. این شرکت بازی Reporter را برای پلتفرم اندروید عرضه کرده است. گرافیک این بازی بسیار جالب و واقعی طراحی شده است و دوربین نیز در حالت اول شخص است. این طراحی بدون شک خواست سازندگان این بازی مبنی بر افزایش ترس و استرس بر گیمر را بیشتر ارضا می کند.

*دقت کنید که برای بازی و تجربه یک گیم پلی عالی باید حتما 1 گیگابایت رم اضافه برای اجرای بازی داشته باشید*

دانلود reporter جدید

ویژگی های اصلی بازی Reporter:

محیطی بسیار ترسناک و رعب انگیز همراه با اتفاقات بسیار جالب و ترسناک

گرافیک بسیار جذاب و واقعی

طراحی صحنه با تم تیره و رازآلود

صداگذاری بسیار حرفه ای همراه با افکت های مخصوص هندزفری

داستانی بسیار گیرا و متفاوت نسبت به بازی های مشابه

استفاده از دید و دوربین اول شخص برای نمایش جلوه های ویژه با کیفیت بالاتر

و …

Reporter

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *