دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید 2 Dark Strokes برای اندروید

بازی جدید Dark Strokes 2 یک بازی جدید و بسیار زیبا در سبک ماجراجویی می باشد که به تازگی توسط استدیو بازی سازی Alawar Entertainment, Inc برای دیوایس های اندروید منتشر شده است . این بازی با الهام گرفتن از داستان های بی انتها برادران گریم دارای هیجان بالایی می باشد که می تواند مدت زیادی شما را سرگرم کند . در بازی Dark Strokes 2 شیطان برای گول زدن مردم به شهر آمده اند و دوست دارند آن ها را فریب دهند و شما باید آن ها را نابود کنید و باید با همکاری با سایر مردم به جستجو برای یافتن سرنخ هایی که منجر به پیروزی می شود بپردازید . بازی 2 Dark Strokes از طرف کاربران گوگلی پلی توانسه است امتیاز 4.5 از 5 را دریافت کند . این بازی به قیمت 3 دلار منتشر شده است که میتوانید به صورت رایگان از دانلود فارسی دریافت نمایید .

ویژگی های بازی Dark Strokes 2 :

– بازی در سبک ماجراجویی

– دارای داستانی هیجانی و جذاب

– دارای 58 مکان مختلف برای بازی

– گرافیک بسیار بالا و گیم پلی جذاب

– چالش های مختلف در طول بازی

– پشتیبانی از اندروید 4 به بالا

Summer Sale: This week only Dark Strokes is 66% off! Grab one now
When Evil comes for the people you love, what will you do? That moment of reckoning has arrived for Ethan Black, a young man whose bride-to-be was snatched up in the blink of an eye by a terrifying menace known as the Faceless Ones

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *