دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Battle Group 2 برای آیفون و اندروید

بازی جدید Battle Group 2 بازی گروه جنگ یک بازی بسیار زیبا در سبک شبیه سازی می باشد که به تازگی توسط استدیو بازی سازی Right Pedal Studios Publishing برای سیستم عامل های آی او اس و اندروید منتشر شده است . خود را آماده کنید که باید با گروه های مختلفی در دریا و کشتی به نبرد بپردازید . بازی Battle Group 2 تکامل فرماندهی موشکی و بهترین بازی رزمی نیروی دریایی بر روی تلفن همراه می باشد . فرمان جنگ با دزدان دریایی با نام تجاری جدید اعتصاب ماهواره ای و ارتقاء برای خود دولت می باشد و شما به عنوان توپچی فرمانده ناوگان پیشرفته وظیفه ی مدیریت این ناوگان را خواهید داشت . بازی Battle Group 2 به صورت رایگان در اپ استور و گوگی پلی قرار داده شده است .

 

ویژگی های بازی Battle Group 2 :

– بازی در سبک شبیه سازی رزمی نیرویی دریایی

فرماندهی زرادخانه از ناوهای هواپیمابر ، جنگی ، هلیکوپتر و جت

تسخیر 30 سطح از خاک آلوده دشمن در سراسر تئاتر های متعدد از جنگ

زمین نبرد ، هوا و دریا دزدان دریایی و دفاع از ناوگان خود

استخدام افزایش تاکتیکی منحصر به فرد برای به دست آوردن امتیازات بالا

 

Your battleships are ready with the return of Battle Group, the evolution of missile command and the best naval combat game on mobile. Command the war on pirates with brand new Satellite Strikes and upgrades for your state-of-the-art battleships

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *