دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Darkness Reborn 1.3.3 برای آیفون و اندروید

Darkness Reborn یک بازی بسیار زیبا در سبک اکشن می باشد که به تازگی توسط استدیو بازی سازی GAMEVIL برای سیستم عامل های آی او اس و اندروید منتشر شده است . جهان هرج و مرج و دوزخ را بلعیده است ، داستان بازی از آن جا شروع می شود که اژده های خطرناکی به یک جنگجو با خشم و غضب بالایی تبدیل شده اند . شما در این میدان جنگ گیر افتاده اید که باید جان خود را از دست این موجودات خطرناک نجات دهید . در بازی Darkness Reborn شما می توانید سفر به درون تاریکی را به همراه گروهی از دوستان خود تجربه کنید تا بتوانید میدان نبرد را به تسخیر خود در بیاورید .

شما در بازی Darkness Reborn تیمی از یک قهرمانان واقعی را در اختیار خواهید داشت تا بتوانید به کمک آن ها به مبارزه با دشمنان بپردازید . بازی تولد تاریکی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا و آی او اس 6.0 به بالا می باشد .  امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های بازی Darkness Reborn را در اختیارتان قرار داده ایم, امیدواریم که از دانلود بازی لذت ببرید .

 

ویژگی های بازی Darkness Reborn :

– بازی در سبک اکشن

شکست بازیکنان دیگر به صورت 3 در مقابل 3 با صعود و رتبه بندی

سفارشی کردن قهرمانان خود با ابزار های مختلف

– چالش با دوستان خود

– قدرت و سرعت بالا در افزایش خشم

احساس رضایت! نابود کردن ارتش شیطان

– گیم پلی جذاب و دارای گرافیک بالا

مقیاس بی نظیر و محتوای زمان واقعی بی عیب و نقص

مقیاس یاد ماندنی برای بازی های موبایل

آماده شدن برای نبرد علیه ارتش شیطان

– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید, آیفون, آیپد و آیپاد لمسی

– پشتیبانی از اندروید 2.3 به بالا و آی او اس 6.0 به بالا

تغییرات در نسخه جدید :

– ویژگی های جدید

– رفع باگ های بازی

– بهبود گرافیک

Intense, bone-shattering strikes- High-end graphics resembling a blockbuster PC game!- Feel the satisfaction! Destroy the Devil’s army with immaculate action and effects.An exclusive lineup of powerful classes!- Warrior, a rock-hard physique with destructive skills- Kunoichi, the ruthless assassin of darkness- Mage, the mysterious sorceress with a dancing chakram- Daemon Hunter, penetrating obstacles with his powerful and precise arrow storm- I will destroy anyone standing in my way. Savage, the Double Ax of Destruction!Unparalleled scale and impeccable real-time content!Win the 3:3 PvP Arena and reach the top rank- Monumental scale for mobile gaming! Conquer Boss Raids with clever team-play.Rifts, dungeons for the party of 2 chosen elites- The endless battle for victory begins! Prove your worth in the Fallen Labyrinth.Fight the ultimate battle!- Auto Battle System! Conquer the massive content at the speed of light.- Customize your characters! Craft, Enhance, and Evolve to your heart’s desire!- 1,296 combinations of skills! Prepare for battle against the Devil’s army.

 

Darkness Reborn

به روز رسانی :

1395/1/12
  • 5 replies
      • Hossein Abolhassani says:

        با سلام
        ممنون از اطلاع رسانیتون, آپدیت جدید در سایت قرار داده شد

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *