دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Dubai Drift 2 برای اندروید

بازی جدید Dubai Drift 2 یک بازی بسیار زیبا در سبک ماشین سواری می باشد که به تازگی توسط استدیو بازی سازی Zero Four LLC برای دیوایس های اندروید منتشر شده است . این بازی هم صورت آنلاین قابل اجرا می باشد و هم به صورت آفلاین ، که شما این امکان را خواهید داشت تا بتوانید با دیگر دوستان و رقیبان خود به مسابقه بپردازید . گرافیک شگفت انگیز ، گیم پلی جذاب و همچنین وجود زمین های مسابقه ای متعدد از ویژگی های خوب بازی Dubai Drift 2 می باشد . همانطور که از اسم بازی معلوم است مسابقات در شهر دبی برگذار می شود و شما بایستی با انتخاب کردن ماشین مورد نظر در سطح شهر هنرنمایی های خود را به نمایش بگذارید و همچنین رقیبان خود را پشت سر بگذارید . در بازی Dubai Drift 2 این امکان را خواهید داشت تا بتوانید محیط داخل ماشین را ببینید و به این شکل رانندگی کنید . در این بازی شما میتوانید ماشین خود را سفارشی کنید و تجهیزات آن را بیشتر کنید به گونه ای که انتخاب کردن رنگ ، چرخ ، موتور و … در دسترس خواهد بود .

 

ویژگی های بازی Dubai Drift 2 :

– بازی در سبک ماشین سواری

– دارای گیم پلی بسیار جذاب و گرافیک خیره کننده

– بازی کردن به صورت آنلاین و آفلاین

– قابلیت پشتیبانی از کنترلرهای MOGA

– دارای مکان های مختلف برای مسابقه

– دارای ماشین های مختلف و محبوب

– اجرا کردن حرکات نمایشی

– رقابت های هیجان انگیز با سایر دوستان خود

– دریافت امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

– بازی به صورت رایگان و قابل اجرا بر روی اندروید های 3 به بالا

 

In Dubai Drift 2 you will be playing online against millions of players enjoying this game all around the world. Drift around our amazing arenas in a great collection of sporting and racing cars all having realistic physics. You want crazy drifting action, we be bring it

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *