دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Pacific Rim برای آیفون ، آیپد و آیپاد

بازی جدید Pacific Rim بازی جدیدی در سبک اکشن است که به تازگی برای دیوایس های IOS منتشر شده است . در بازی حاشیه اقانوس آرام شما تبدیل به یک هیولای قوی و مبارز می شوید که باید در مقابل هیولاهای دیگر بجنگد ، در بازی Pacific Rim تمامی هیولاهای غول پیکر از سواحل اقیانوس آرام بیرون می آیند و شما باید از طریق نیروهای کمکی خود و سوارکاران و هیولای قدرتنمند آنها را شکست دهید، بازی حاشیه اقیانوس آرام به صورت افسانه ای ساخته شده است . بازی Pacific Rim در اپ استور به قیمت $1.29 منتشر شده است که می توانید به صورت رایگان از دانلود فارسی دریافت نمایید . در این بازی شما باید مهارت خود را به رخ حریفان بکشید و با استفاده از سلاح های مختلفی که دارید آن ها را نابود کنید . دفاع از مردم زمین در برابر هجوم Kaiju ها ، سفارشی کردن تجهیزات موجود و … از ویژگی های بازی Pacific Rim می باشد .

ویژگی های بازی Pacific Rim :

– دارای گرافیک بالا و گیم پلی قوی

مبارزه با هر گونه Kaiju یا با کاراکترهای مورد علاقه شما

– ارتقاء قدرت سلاح های خود

کشف و تحقیقات فن آوری جدید برای افزایش زره خود

– دارای 30 مرحله مختلف پرهیجان در بازی

– محیط کاملا سه بعدی

BECOME THE MONSTER TO FIGHT MONSTERS

Pacific Rim is an all-new action fighting game inspired by the WB Pictures and Legendary Pictures film from acclaimed filmmaker Guillermo del Toro. Piloting weaponized robots known as Jaegers, Earth’s defenders must train their jockeys from rookie to ace in a Story Mode or challenge themselves to last as long as they can against waves of monstrous creatures, known as Kaiju, in Survival Mode. Do you have the skill to survive these battles? Time is short—so start building your lethal combat skills and weapons today or the world will pay the price

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *