دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Sonic Racing Transformed برای آیفون و اندروید

بازی جدید Sonic Racing Transformed یکی دیگر از بازی های جذاب و مهیج سونیک است که به تازگی ورژن جدید آن توسط کمپانی مشهور SEGA برای سیستم عامل های آی او اس و اندروید منتشر شده است . مهارت خود را در یک بازی مفرح و شاد به سبک مسابقه ای شبیه به CrashTeam Racing که در آن بیش از 20 شخصیت های سگا با 25 مرحله زیبا و پرهیجان امتحان کنید . بازی Sonic Racing Transformed این اجازه را به شما می دهد تا شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کرده و با شرکت در تورهای مسابقه ای مختلف تمام جام ها را از آن خود کنید . همچنین بازی این امکان را به کاربر می دهد تا با سایر دوستان خود به صورت آنلاین به بازی بپردازد . زمین های مختلفی در این بازی طراحی شده است که شما با طی کردن هر مرحله می توانید آن ها را تجربه کنید . شما با مهارت بالای خود باید از حریفان جلو بزنید و با ماشین خود مراحل را یکی پس از دیگری به اتمام برسانید . این بازی در طول زمان عرضه توانسته است محبوبیت بسیار زیادی بین کاربران پیدا کند . همیشه بازی های سونیک از محبوبیت و هیجان بالایی برخوردار بوده است که بازی Sonic Racing Transformed یکی از آن ها می باشد .

 

ویژگی های بازی Sonic Racing Transformed :

– دارای گرافیک بالا و گیم پلی قوی

– دارای مراحل مختلف

– 20 شخصیت سگا با 25 مرحله زیبا

– دارای ماشین های مختلف

– محیطی سه بعدی و شاد و مفرح

– عبور از سرزمین های مختلف مانند دریا ، خشکی ، هوا

 

Race as Sonic and a host of legendary All-Stars and prepare to transform! Speed across land, sea and air in a high velocity battle to the finish line, as your amazing transformable vehicle changes from car to boat to plane mid-race. Racing on mobile will never be the same again!

LEGENDARY RACERS
Race as 10 legendary racers at launch each with their own unique transformable vehicle. Plus many more All-Stars coming soon

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *