دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Unreal Fighter برای اندروید

بازی جدید Unreal Fighter یک بازی فوق العاده زیبا در سبک مبارزه ای و اکشن می باشد که به تازگی برای دیوایس های اندروید منتشر شده است . سیستم مبارزه جدید منحصر به فرد شما برای اولین بار است که مبارزه اجازه خواهد داد به مقابله با دشمن  نه تنها با انواع مختلف هنرهای رزمی بلکه با زدن تکنیک های مختلف خود آن ها را شکست دهید . بازی Unreal Fighter قیمت 1.79$ را در گوگل پلی دارای می باشد که می توانید بصورت رایگان از دانلود فارسی دریافت نمایید . در این بازی با انتخاب کردن کاراکتر مورد نظر می توانید به مبارزه با حریفان بپردازید و با مهارت بالای خود آن ها را شکست دهید . بازی Unreal Fighter دارای هزینه ای نمی باشد و شما با وارد شدن در آن دیگر نیاز نخواهید داشت به خریداری آیتم های مختلف و همچنین قدرتمند سازی کاراکترها بپردازید .

 

ویژگی های بازی Unreal Fighter :

– بازی در سبک اکشن و مبارزه ای

– دارای مبارزات هیجان انگیز با کاراکتر های مختلف

– قابلیت بازی کردن از طریق Wifi با دوستان خود

– دارای دوربین های پویا و تکاملی در بازی

– حرکات و تکنیک های منحصر بفرد برای هر مبارز

– سطح بالای مسابقات

– موسیقی متن بسیار مهیج

– گرافیک بسیار بالا و گیم پلی جذاب

 

 

You will be immersed in the game with unbelievable surroundings and excellent graphics. Unreal Fighter puts you into the atmosphere, where everyone is waiting for retribution for their sins, and thirst for blood of the enemy, where the fights have no rules

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *