دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی شبیه ساز موش Rat Simulator برای کامپیوتر

بازی Rat Simulator یک بازی در سبک بقاء، نقش آفرینی و شبیه ساز می باشد که در آن مخفیانه به گشت و گذار در خانه ها می شوید تا بتوانید مریضی و آلودگی را در همه جا بخش کنید و بهشتی برای موش ها فراهم کنید. مسئله ای که برایتان احتمالا نا مشخص است واکنش انسان به شماست وقتی شما را در اطرافشان مشاهده می کنند. به عنوان یک موش شما باید غذا بدزدید و هروقت که تمایل داشتید به ایجاد هرج و مرج بپردازید. اینکار شما موجب میشود انسان هایی که از شما هراس دارند به وحشت افتاده و به درخواست بشتابند. این کمک اما برایتان مشکل ساز خواهد بود زیرا بزوردی موش گیرها با تجهیزاتشان به شکارتان می آیند تا شما را هر چه سریع تر نابود کنند. در کل می توان گفت تا می توانید باید به همه چیز گند بزنید.

*حتما پیش از دانلود به سیستم مورد نیاز بازی توجه کنید.*

بازی Rat Simulator

 

ویژگی های شاخص:

سرایت: 9 خانه مختلف در همسایگی یکدیگر وجود دارند که باید آن هار ا با مریضی آلوده کنید. مراقب ساکنین آن خانه باشید زیرا هر لحظه در کمین شما می باشند.

مخفیکاری: از شناسایی شدن توسط انسان ها بپرهیزید در غیر اینصورت به دست موش گیر ها افتاده و زنده نمی مانید.

خرابی: در خانه ها هرج و مرج و خرابی به بار بیاورید و اشیاء با ارزش مانند: بشقاب ها، لیوان ها، اشیاء تزیینی را شکسته و یا به ایننور و آنور پرتاب کنید تا خرد شوند در نتیجه خرابی بیشتری به بار خواهد آمد.

تجارب: تجربه هایتان باعث ایجاد توانایی ها و قدرتتان میشوند تا بتوانید هر چه بیشتر به یک موش شبیه شوید.

غذای مسموم: سرایت بیماری بین انسان ها بسیار جالب است، در نهایت نیز اگر ساکنین بر اثر بیماری بمیرند، شما مالک جدید خانه شان خواهید شد.

مشخصات بازی:

نام: Rat Simulator

پلتفرم: PC

سال انتشار: 2017

سبک بازی: شبیه ساز، نقش آفرینی، بقاء

توسعه دهنده: شVisualnoveler

منتشر کننده: Visualnoveler

لینک مرتبط: STEAM

Rat Simulator

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *