دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی مک Mark of the Ninja

بازی مک Mark of the Ninja در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی مستقل Klei Entertainment ساخته شده و استودیوی Microsofts این بازی را در سال 2012 برای سیستم عامل مکینتاش منتشر کرده است . در بازی علامت گذاری نینجا شما دقیقا آن چیزی که برای تبدیل شدن به نینجا نیاز است را یاد می گیرید . شما باید ساکت , باهوش و چابک باشید و مخالفان خود را از بین ببرید .

خلاصه بازی : Mark of the Ninja یک بازی 2D بوده که دارای گرافیکی خارق العاده و گیم پلی جذاب است . شما در بازی یک نفرینی را در قالب یک تاتو با خود حمل می کنید هر موقعیتی برای شما یک راه حل قرار داده است . آیا شما می توانید همانند یک شبح نامرئی و یک قاتل ساکت به هدف خود برسید ؟ با آپگرید و استفاده از ابزار جدید و تکنولوژی مختلف روش بازی خود را ارتقا داده و با انجام ماموریت های جانبی به راه های جدید برای پیش بردن بازی دست یابید . با به پایان رساندن خط داستانی اصلی بخش New Game+ برای شما باز می شود که به مراتب شما را با چالش بیشتری روبه رو می کند . سیستم گیم پلی بازی مک Mark of the Ninja به گونه ای است که اگر یکسری کار خاص را انجام دهید پاداش دریافت می کنید به عنوان مثال اگر مرحله را بدون کشتن یک فرد به پایان برسانید پاداش بیشتری دریافت می کنید . در هر مرحله شاهد سه چالش امتیازدهی , ماموریت های اختیاری و اطلاعات مخفی برای کاوش و جمع آوری هستیم .

مشخصات بازی :

نام بازی : Mark of the Ninja

نام بازی (فارسی) : علامت گذاری نینجا

پلتفرم : Mac

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2012

شرکت سازنده : Klei Entertainment

منتشر کننده : Microsoft

سبک بازی : اکشن , ماجراجویی

نوع فایل : dmg

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *