دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی سرگرم کننده ورق حکم ورژن 1.57 برای اندروید

بازی پاسور حکم پر طرفدارترین بازی پاسور نزد ایرانیان است و حال به صورت مجازی در گوشی های اندروید همیشه در دسترس شماست . این بازی دارای چهار سطح دشواری می باشد که در نسخه رایگان سه سطح آن بسته شده و سطح اولی باز است و صرفاً جهت تست برنامه و صحت عملکرد آن بر روی گوشی های مختلف قرار داده شده است و این سطح فاقد هرگونه هوش مصنوعی بوده و کاملا به صورت اتفاقی بازی می کند . شما پس از اطمینان از صحت عملکرد برنامه بر روی گوشی خود در صورت تمایل می توانید از طریق خرید درون برنامه ای, از داخل منوی برنامه و دکمه خرید نسخه کامل و یا از طریق پیامی که هنگام شروع بازی دریافت می کنید ، اقدام به ارتقاء نسخه رایگان به نسخه کامل نموده و به سه سطح بعدی بازی دسترسی پیدا نمایید و از بازی با حریف باهوش خود لذت ببرید . از آنجایی که احتمال عملکرد نادرست برنامه بر روی برخی از گوشی ها وجود دارد لطفا ابتدا برنامه را در حالت نسخه رایگان کاملا تست نموده و در صورت عملکرد درست و عدم توقف برنامه، اگر تمایل داشتید اقدام به خرید نسخه کامل فرمایید .

دانلود بازی ورق حکم ورژن 1.57 برای اندروید

ویژگی های بازی ورق حکم :

– انتخاب طرح کارتها و پشت کارتها ، طرح زمینه بازی ، سرعت انمیشن ، انتخاب سختی بازی در چهار سطح و قطع و وصل صدا و موزیک و انتخاب موزیک

– توانایی انتخاب حکم های سَرَس ، نَرَس و تک نَرَس

– امکان سوال در مورد ادامه بازی وقتی یکی از تیم ها به امتیاز 7 برسد (در قسمت تنظیمات برنامه که در صورت تمایل آن را فعال نموده و دیگر مجبور به ادامه هر دست بازی تا اتمام کارتها نخواهید بود )

– نمایش امتیاز تیم ها بر روی صفحه بازی ، امکان مشاهده ریز امتیاز اخذ شده هر تیم در هر دست با استفاده از تابلوی امتیازات

– امکان مشاهده مجدد کارتهای برد آخرین دست با لمس پشت آخرین دست برده شده

– امکان انتخاب روش انداختن کارتها برای به حداقل رسیدن خطا در انداختن کارت

بازی ورق حکم

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *