دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کم حجم کشاورز مزرعه Alice Greenfingers PC Game

بازی Alice Greenfingers که یک بازی مناسب برای دستگاه های Pc می باشد را میتوان به عنوان یک بازی مدیریتی معرفی کرد . مدیریت کامل روستایی که باید تمامی حیوانات و کارگرها را به عهده بگیرید . سخت بودن بازی در مراحل اولیه تمامی کاربران را شگفت زده میکند اما شما باید از طلوع صبح تا غروب خورشید مشغول به کار و فعالیت در زمین کشاورزی باشید . درآمدهایی که از این شغل کسب میکنید باید در راه افزایش روستا و افزایش دام استفاده کرد . نقش بازی شما در بازی به عنوان یک دختری با نام آلیس می باشد که در مزرعه عمویش مشغول به کار است . بازی با گرافیک مناسب و برای تمامی سنین مناسب می باشد .

ویژگی بازی :

– سرگرم کننده و مدیریتی

– برای تمامی رده های سنی

– مناسب برای تمامی ویندوزها

– محیط زیبا و گرافیکی

– مراقبت از حیوانات و مزرعه

– مراحل مختلف و جذاب

  • 19 replies
    1. M says:

      با سلام
      با اینکه سنی از ما گذشته ولی دو سه روز پیش دانلودش کردم و خاطراتم دوباره زنده شد منم متوجه این شدم که فقط به مدت یک ساعت اجازه بازی میده و با حذف کردن هم نمیشه این مشکل حل کرد اما در پایین اطلاعاتی رو که میدم در بخش Register تایپ یا کپی کنین و دکمه Register کلیک کنین تمام دیگه هر چه قدر خواستین بازی کنین محدودیت از بین میره موفق باشین (به غیر از فایل اصلی سایت هیچ پچی رو نصب نکنین)
      Licence Name : Pikachu
      Licence Code : BNDY7NSVQEMAJAD
      عدد 7 رو به لاتین وارد کنین

      پاسخ دادن
    2. محمد says:

      سلام بازی روی لپ تاپ خیلی اهسته هستش .میشه راهنمایی کنید چه حوری سرعتش رو ببرم بالا

      پاسخ دادن
    3. گل says:

      خسته نباشید این بازی کرک میخواد میشه کرکشو بزارید؟اینی که داخل زیپ هست هزارتا فایله کدومشه اخه و روشش هم معلوم نیست چطوریه.. تازه این نام و کد برایه رجیستری میخواد میشه قرار بدید؟ اخه این بازی خیلی کم حجمه دیگه باید کرک داشته باشه بعد این همه سال مممنون میشم رسیدگی کنین

      پاسخ دادن
    4. رضا says:

      سلام بعد از یک ساعت میاد بیرون ؟؟؟؟
      اگه میشه فایل نصب شده کرک شده شون بزارید ؟؟؟

      پاسخ دادن
    5. پوریا says:

      بعد یه مدت که بازی میکنی بازی خراب و در هنگام بازی یهو از بازی بیرون میاد

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *