دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر 15 Days

بازی کامپیوتر 15 Days یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط House of Tales طراحی و ساخته شده و در سال 2010 توسط کمپانی Nordic Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است .

خلاصه داستان : یک گروه سه نفره سعی می کنند تا قطعه ای معروف که در مشهور ترین موزه جهان نگهداری می شود را به سرقت برده و با فروش آن به مجموعه داران , هزینه اش را به  موسسه های خیریه اهدا کنند . آنها معتقدند این کار می تواند جهان را به مکانی بهتر بدل نماید . گروه بارها از طرف پلیس مورد حمله قرار می گیرند اما موفق می شوند از مهلکه بگریزند . اما داستان مطابق میلشان پیش نرفته و در ادامه متوجه می شوند که وارد یک توطئه سیاسی شده اند . گرافیک قابل قبول , روایت داستان به شکلی جذاب , ابزارهای تکنیکی جالب که اجازه می دهد تا تعامل با محیط واقعی صورت گیرد , 4 شخصیت های قابل پخش و موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی 15 Days :

نام بازی : 15 Days

نام بازی (فارسی) : 15 روز

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2010

شرکت سازنده : House of Tales

منتشر کننده : Nordic Games

سبک بازی : ماجرایی

رده سنی : +16

نوع فایل : ISO

پیوند : Steam

  • 4 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *