دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Aaero نسخه SKIDROW + آپدیت 1.30

سرعتی خیره کننده , محیطی چشم نواز و موسیقی گوش نواز . نبردی سخت و خلق حماسه ای فراموش نشدنی در راه است , دشمنانی عجیب و غریب که سعی دارند هرطور شده شما را نابود سازند . در این بازی شما کنترل سفینه فضایی را برعهده دارید که باید خود را به خط پایان برساند اما در طول مسیر دشمنان بسیاری سد راهتان خواهند شد و شما باید با استفاده از نیروها و امکاناتی که در اختیارتان قرار گرفته بهترین نبرد را به معرض نمایش گذارید . در پایان چند مرحله که پایان بخش جهانی از بازی خواهد بود شما باید با رئیس بزرگ مبارزه کرده و در صورت پیروزی اجازه وارد شدن به جهان دیگر صادر می شود .

سایر توضیحات : Aaero یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Mad Fellows طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Reverb Triple XP برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Mad Fellows یکی از استودیوهای مستقل بازیسازی است که تا به امروز توانسته بازی های موفق بسیاری از جمله Noisia, Flux Pavilion, Katy B, The Prototypes و Neosignal را منتشر کند . در صورتی که بتوانید تمامی آیتم های موجود در مراحل را به دست آورید بازی این امکان را به شما می دهد تا سفینه خود را از نظر تجهیزات و قدرت هجومی و دفاعی بهبود بخشیده و یا به سلاح های جدید دسترسی پیدا کنید . در نگاه اول بازی ساده و تکراری بنظر میرسد اما هرچه پیش می روید و با گیم پلی آشنا می شوید این گمان به فراموشی سپرده خواهد شد . فراموش نکنید که برای اجرای این بازی باید حتما از کنترلر استفاده نماید , بازی از تمامی کنترلرهای Xbox 360/One و PlayStation نیز پشتیبانی می کند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Aaero نسخه SKIDROW

مشخصات بازی Aaero :

نام بازی : Aaero

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Mad Fellows

منتشر کننده : Reverb Triple XP

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Aaero

به روز رسانی :

1396/02/03 آپدیت 1.30 اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *