دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر ADAPTR نسخه CODEX + آخرین آپدیت

ADAPTR یکی از بازی های سبک استراتژیک و شبیه ساز است که توسط کمپانی ProjectorGames طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی ProjectorGames برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . صد سال آینده ، انسان در یک فضاپیمای غول پیکر زندگی می کند . زمین با حضور بیگانگان ناشناخته از بین رفته است اما منابع کم می شوند و شما باید از منابع آزمایش نشده استفاده کنید تا سرانجام در یک سیاره آخرالزمان فرود بیایید و از طریق ویرانه ها به آزمایشگاه های تحقیقاتی باستانی بروید و راهی برای فرار از موقعیت خطرناک خود پیدا کنید . ساخت وسایل نقلیه مبتنی بر فیزیک از طیف وسیعی از بلوک های مدولار ، حل پازل برای حرکت در میان مدار و در سراسر سطح زمین و نفوذ به آزمایشگاه های از دست رفته بخشی از وظایف شما را تشکیل می دهند . ربات های گمشده را پیدا کنید ، مناطق مخفی را کشف کرده و به اسرار تمدن دیرینه پی ببرید . با وجود بیش از 25 قطعه فیزیکی منحصر بفرد شما براحتی می توانید در مناطق و محیط های کم جاذبه ، ساختمان های ویران شده و شهرهای نابود شده ، حرکت کنید . این یک بازی معمایی است که سعی دارد صبر و حوصله شما را مورد آزمایش قرار دهد .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی ADAPTR :

نام بازی : ADAPTR

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : ProjectorGames

منتشر کننده : ProjectorGames

سبک بازی : استراتژیک و شبیه ساز

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

A hundred years in the future, man lives aboard a giant orbital spacestation. The Earth is lost to an unknown alien presence, but resources are running low, and you must make your way through unused testing areas to eventually land on a post-apocalyptic planet, and make your way through the ruins into the ancient research labs, in order to locate a cure.

Build physics-based vehicles from a range of modular blocks, solve puzzles to move down from orbit, across the Earth’s surface and deep into the lost labs. Locate missing robots, explore secret areas and unlock the secrets of a long-lost civilisation.

Using over 25 unique physics components, design vehicles to navigate treacherous and difficult terrain, from low-gravity spacestation environments, through ruined buildings, on to massive destroyed cityscapes, this puzzle game will test your ingenuity and your patience!

به روز رسانی :

1397/08/15 آپدیت جدید v1.5 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *