دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Albert Mort Desert Heat نسخه PLAZA

گروهبان آلبرت مورت یا Albert Mort تنها یک مستشار نظامی است که به منظور پر کردن وقت خالی خود و یا افزایش تعداد مدال های مورد نظرش، دست به هر کاری می زند. البته این مسئله قطعا از جنبه مالی نیز مد نظر است چرا که هر ماموریت پول خوبی به کیسه او اضافه می کند. نابود کردن دشمنان بدون هیچ رحم و مروتی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. البه این نظر این شخص است و کاری بسیار پرسود برای او تلقی می شود. بازی Albert Mort Desert Heat یک بازی جذاب است که در آن شما با اهداف کوتاه مدت و سخت درگیر هستید و باید ماموریت های بسیار دشواری را پشت سر بگذارید. همچنین علاوه بر ماموریت اصلی، در هر مرحله شما با چالش های مختلفی نظیر زمان مناسب و … درگیر هستید و با کامل کردن آنها می توانید مراحل جدیدی آزاد کنید و یا به تعداد مدال های افتخار خود بیافزایید. این بازی در حالت های مختلفی قابل انجام است و حدودا 20 مرلحه در آن گنجانده شده است. البته قابلیت بازی به صورت چند نفره آفلاین نیز از جذابیت های آن محسوب می شود.

سایر توضیحات: بازی Albert Mort Desert Heat یک بازی بسیار جذاب و ابتکاری در سبک بازی های اکشن و استراتژیک است که در آن شما در نقش یک گروهبان باید مراحل مختلفی را در مکان های مختلف و نیز شرایط مختلف اقلیمی و جوی به پایان برسانید. گرافیک بازی به خوبی پوشش کاملی از جزئیات لازم را می دهد و می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. بازی Albert Mort Desert Heat توسط شرکت TeeKoo Games Ltd برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Albert Mort Desert Heat جدید

مشخصات بازی Albert Mort Desert Heat:

نام بازی : Albert Mort Desert Heat

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : TeeKoo Games Ltd

منتشر کننده : TeeKoo Games Ltd

سبک بازی : اکشن – استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Albert Mort Desert Heat

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *