دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر American McGees Grimm

بازی American McGees Grimm در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Spicy Horse ساخته شده و استودیو Turner Broadcasting System این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . بازی American McGees Grimm یک بازی قسمتی بوده که در قالب 23 قسمت متفاوت به بازار عرضه شد . طرح اصلی بازی الهام گیرنده از داستان های گریم می باشد . در ولقع در این بازی ما شاهد داستان های افسانه ای همانند سبک American McGee’s Alice هستیم ولی با تمی کودکانه پپسند و بسیار ساده . در مجموع 23 قسمت موجود در این بازی به سه فصل مجزا تقسیم شده است و به طور متوسط در هرکدام از آنها 7 الی 8 قسمت وجود دارد . گیم پلی هر قسمت چیزی در حدود 1.5 ساعت می باشد . همچنین در بازی American McGees Grimm سبک بازی کردن می تواند بسیار متفاوت باشد شما می توانید تمام مکلالمات را انجام دهید یا به صورت Speed Runs بازی را خیلی سریع تمام کنید . نکته جالب در مورد این بازی انتشار مینی کمیک هایی می باشد که بعد از ساخت بازی شروع به انتشار گرفت . در بازی American McGees Grimm شما در نقش یک گریم می باشید کوتوله ای که هرجا می رود یک رد تاریکی از خود به جای می گذارد . تنوع دشمنان در بازی بسیار زیاد می باشد و در این بخش طراحی کارکترها بسیار زیبا انجام شده است . گرافیک بازی دارای سبکی تازه بوده و بسیار مناسب کودکان و خردسالان است . به شما پیشنهاد می کنیم تا این بازی جذاب را از دست ندهید .

 

دانلود بازی کامپیوتر American McGees Grimm
دانلود بازی کامپیوتر American McGees Grimm

مشخصات بازی :

نام بازی : American McGees Grimm

نام بازی (فارسی) : گریم های آمریکایی

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Spicy Horse

منتشر کننده : Turner Broadcasting System

سبک بازی :اکشن , ماجراجویی

نوع فایل : Exe

  • 6 replies
    1. mamad says:

      سلام، من تا حالا دو تا نسخه یکی مال سال 2008 و یکی 2014 از این بازی دیدم. ارتباط نسخه ای که شما گذاشتین با اونا در چیه؟ آیا این نسخه اون دو نسخه هم در بر داره؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *