دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Among the Innocent A Stricken Tale نسخه CODEX

پیتر نام جوانی می باشد که رویای زندگی اش نویسندگی بوده است ، این فرد همیشه در آرزوی نوشتن یک رمان خوب بسر می برده است . او در طول کودکی خود داستان های کوتاه بسیاری به رشته تحریر در آورد و زمانی که به نوجوانی و جوانی رسیده بود موفق به خلق رمان های جذاب بسیاری شده بود . حال که او در اوایل 30 سالگی می باشد تبدیل به یکی از نویسندگان قدرتمند و خلاق دوران معاصر شده است که نوشته هایش الهام بخش بسیاری از جوانان و نوجوانان می باشد اما پیتر یک مشکل بسیار بزرگ دارد او چند سالی است که با یک گذشته تاریک دست و پنجه نرم می کند و همین گذشته و تاریخچه او می باشد که او را مجبور به سفر به آفریقا و دیدن یک دهکده قدیمی می کند . در اینجا پیتر متوجه می شود که ریشه مشکلاتش در حادثه ای در دوران کودکی اش می باشد که برای رهایی از این مشکلات باید با این حوادث روبرو شود و خود را آزاد کند .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Among the Innocent A Stricken Tale یک بازی ماجراجویی می باشد که در سال 2017 توسط استودیوی بازی سازی Zero Degrees Games ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . این بازی که یک بازی ماجراجویی اشاره و کلیک می باشد ، با دارا بودن داستانی بسیار قوی و درگیر کننده در کنار تعدادی از هوشمندانه ترین پازل های طراحی شده برای بازی های ماجراجویی موفق شده است که خود را به عنوان یکی از جذاب ترین بازی های ماجراجویی داستان محور به طرفدارن این سبک بازی ها معرفی کند . بازی رایانه ای Among the Innocent A Stricken Tale در تاریخ 14 فوریه 2017 منتشر شده و موفق به کسب نمره 100% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Among the Innocent A Stricken Tale

مشخصات بازی Among the Innocent A Stricken Tale :

نام بازی : Among the Innocent A Stricken Tale

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Zero Degrees Games

منتشر کننده : Zero Degrees Games

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Among the Innocent A Stricken Tale

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *