دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Ancient Go نسخه DARKSiDERS

به یکی از جذاب ترین و قدیمی ترین بازی های ساخته شده توسط بشر خوش آمدید. بازی Ancient Go در حدود 3000 سال قدمت دارد و در حدود 24 میلیون نفر در سراسر جهان این بازی را تجربه کرده اند. این بازی بسیار ساده است، سنگ های خود را طوری بچینید که قلمرو دشمن را محاصره کنید و او را به دام بیاندازید. قوانین در عرض چند دقیقه قابل فهم و یادگیری هستند ام بازی Go بدون شک می تواند بسیار پیچیده باشد. بازی Ancient Go دارای هوش مصنوعی بسیار قدرتمندی است که می تواند یک رقیب بسیار شکست ناپذیر برای شما باشد. همچنین شما می توانید در این بازی با رقبای دیگری در سراسر جهان به بازی بپردازید و تکنیک های جدید را رد و بدل کنید. همچنین اگر شما تا به حال این بازی را تجربه نکرده اید، بازی Ancient Go یک بخش به عنوان آموزش برای شما در نظر گرفته که به کمک آن می توانید به تکنیک های مختلف این بازی دست یابید و توانایی های خود را افزایش دهید.

سایر توضیحات: بازی Ancient Go یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی های فکری است که همچنین دارای تاریخچه ای بسیار طولانی است. این بازی به شما آینده نگری را آموزش می دهد و می تواند قدرت تفکر شما را افزایش دهد. بازی Ancient Go توسط موتور Unreal Engine 4 طراحی شده و تنها از سیستم های 64 بیتی پشتیبانی می کند. بدون شک با اولین حضور در صحنه بازی متوجه کیفیت بسیار بالای آن خواهید شد. این بازی توسط شرکت Hart Laboratories LLC برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Ancient Go جدید

مشخصات بازی Ancient Go :

نام بازی : Ancient Go

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Hart Laboratories LLC

منتشر کننده : Hart Laboratories LLC

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Ancient Go

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *