دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Angel Flare نسخه PLAZA + آپدیت 1.0.2

دنیای عجیبی در آینده در انتظار ماست و هر شخصی تصوری خاص نسبت به آینده دارد. از این رو دنیای بازی Angel Flare در جهانی خیالی رخ خواهد داد که کشور های بزرگ، بزرگتر شده اند و کشورهای ضعیف و کوچک نیز از صحنه روزگار محو شده اند. این بازی از زبان یکی از خلبان های بسیار قدیمی به نام Rob روایت می شود که قصد دارد تا خاطرات خود را بیان کند. یادآوری روزهای جوانی زمانیکه آنها می توانستند تا هواپیماهای پیشرفته را برانند و از آنها استفاده کنند بسیار دلچسب است. البته، آیا شما زمانی را به یاد می آورید که یک تصمیم اساسی تمام زندگی شما را دگرگون کرده باشد؟ بازی Angel Flare روایتگر این داستان بسیار جذاب است. بازی Angel Flare به عنوان یک ورزش جذاب و تلفیقی سالهاست که در جهان شناسخته شده است. فرض کنید مسابقات فمرول یک را با پینتبال آمیخته باشید و زمین مسابقه شما نیز آسمان باشد! از این رو اسلحه ها و گلوله های شما خطرناک نخواهند بود و صرفا جنبه ای نمایشی خواهند داشت.

سایر توضیحات: بازی Angel Flare یک عنوان بسیار جذاب و برگرفته از نمونه های واقعی این ورزش است که همه ساله در سراسر جهان مسابقات مختلفی با کاپ های قهرمانی برگزار می شود. در این بازی شما می توانید از میان بیش از 15 نوع جت مختلف، انتخاب منحصر به فرد خود را داشته باشید و اید ههای خود را بریا بهبود وضعیت حرکت آن پیاده کنید. بازی Angel Flare توسط شرکت Kuchnier Games برای پلتفرم ویندوز و مک تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Angel Flare جدید

مشخصات بازی Angel Flare :

نام بازی : Angel Flare

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Kuchnier Games

منتشر کننده : Kuchnier Games

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Angel Flare

به روز رسانی :

1396/05/12 آپدیت 1.0.2 نسخه PLAZA اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *