دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Antihero نسخه SiMPLEX

در یکی از سرزمین های زیر سلطه ملکه، سر دسته دزدادن شهر شوید و هر کاری دوست دارید انجام دهید! در بازی Antihero شما باید در شهری پر از بد ذاتی و شرارت، گرو های مختلف دزدی و آدم کشی را اجیر کنید و به آنها ماموریت های مختلفی بدهید و با موفقیت نیز آنها را انجام دهید. در این بازی هر چیز کثیفی وجود دارد و شما می توانید برای نیل به اهدافتان از هر روشی استفاده کنید، دزدی، رشوه، قتل و آدم کشی، جیب بری و … از کارهایی است که در این بازی با آن روبرو می شوید و باید برای هر کدام نیز نقشه های مختلف بکشید. البته باید به این نکته اشاره کرد که زمان در این بازی حرف نخست را می زند و شما باید قبل از حریفتان به موفقیت دست یابید. این حریف در حالت های مختلف متفاوت است بطوریکه شما می توانید با هوش مصنوعی خود بازی به رقابت بپردازید. رقیبی بسیار سرسخت و مطمئن و بدون اشتباهات انسانی! همچنین می توانید در حال آفلاین و آنلاین نیز بازی Antihero را انجام دهید و ایده های جالب خود را به رخ دیگران بکشید. فراموش نکنید که زمان و استراتژی مناسب را به یکدیگر تلفیق کنید تا به نتیجه مناسب برسید.

سایر توضیحات: بازی Antihero یک بازی بسیار جذاب در سبک ماجرایی و استراتژیک است که در آن شما به عنوان سرگروه یک باند همه فن حریف باید به شهری نفوذ کنید که گروه های دیگری نیز در پی خالی کردن جیب ثروتمندان هستند. در این بازی شما می توانید از ثروتی که به دست می آورید گروه های جدیدی را استخدام کنید و یا گروه فعلی را بهبود ببخشید. بازی Antihero توسط Tim Conkling برای پلتفرم ویندوز تولید شده و تحت امتیاز شرکت Versus Evil به بازار عرضه شده است.

دانلود Antihero جدید

مشخصات بازی Antihero :

نام بازی : Antihero

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Tim Conkling

منتشر کننده : Versus Evil

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Antihero

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *