دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر ARCANUM OF STEAMWORKS AND MAGICK OBSCURA نسخه GOG

به انتقلاب صنعتی در دنیایی جادویی خوش آمدید ! دنیایی را تصور کنید که پر از شگفتی می باشد جایی که جادو و تکنولوژی در کنار هم وجود دارند و یک ماجراجو به همان راحتی که یک کلت کمری را حمل می کند یک شمشیر آتشین و یک عصای جادویی همراه دارد . مکانی که در آن کارخانه های بسیار بزرگی موجود می باشند و خانه های و قلعه های اسرار آمیز بسیاری اماده می باشند تا شما وارد آنها شوید و پرده از اسرار انها بردارید . دنیایی که انسان ها ، الف ها ، دورف ها و اورک ها در آن زندگی می کنند . دنیایی که جادو در آن جریان دارد و تکنولوژی بر آن حکم رانی می کند دنیای جادو و ماشین ، به ARCANUM خوش آمدید .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای ARCANUM OF STEAMWORKS AND MAGICK OBSCURA یک بازی نقش آفرینی می باشد که در سال 2001 توسط استودیوی بازی سازی Troika Games ساخته شده است . این بازی که یک بازی نقش آفرینی نوبتی می باشد شما را وارد یک دنیای بسیار بزرگ و عجیب می کند وشما را آزاد می زارد تا هر ماجراجویی که به آن علاقه دارید را دنبال کنید . بازی رایانه ای ARCANUM OF STEAMWORKS AND MAGICK OBSCURA به شما اجازه خواهد دا د که در هر نقشی که به آن علاقه دارید وارد این دنیا شوید و شروع به گشت و گذار در دنیای اعجاب انگیز آن کنید ، این بازی با دارا ترکیب تکنولوژی و جادو موفق به خلق یک گیم پلی بسیار اعجاب آور شده است که تاکنون نظیر آن در کمتر بازی دیده شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر ARCANUM OF STEAMWORKS AND MAGICK OBSCURA

مشخصات بازی ARCANUM OF STEAMWORKS AND MAGICK OBSCURA :

نام بازی : ARCANUM OF STEAMWORKS AND MAGICK OBSCURA

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Troika Games

منتشر کننده : Troika Games

سبک بازی : نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : GOG

ARCANUM OF STEAMWORKS AND MAGICK OBSCURA

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *