دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Asura تمامی نسخه ها + آخرین آپدیت

Asura یکی از بازی های سبک indie و Hack ‘n’ Slash بشمار می آید که در جهانی فانتزی روایت می شود و برای ساخت آن از اساطیر هند الهام گرفته شده است . بازی دارای عناصر سرکش و درخت مهارت منحصر به فردی می باشد که باعث شده تا هیچ دو پلیری تجربه یکنواخت را تجربه نکنند . Reincarnated به عنوان یک موجود شیطانی , با تکیه بر قدرت جدید و نفرتش سعی دارد به 5 قلمرو امپراطوری Daeva که اصطلاحا Paancha Dvara نامیده می شوند , یورش برد . همراه با شخصیت اصلی بازی سفر پرماجرا و خطرناک خود را آغاز کرده و مبارزاتی جذاب و مرگبار را در برابر موجوداتی قدرتمند مشاهده کنید .

سایر توضیحات : Asura یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Ogre Head Studio طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی های Ogre Head Studio و Coconut Island Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . شخصیت اصلی بازی در ابتدا دارای آنچنان مهارت های فوق العاده ای نیست اما هرچه پیش می روید و امتیازات بیشتری را کسب می نمایید بازی این اجازه را به شما می دهد تا مهارت های خود را بهبود بخشیده و به بیش از 80 مهارت مختلف دسترسی پیدا نمایید . بازی از الگوریتم خاصی پیروی می کند و هر بار که بازی را آغاز می کنید ممکن است در محلی که انتظارش را ندارید با انبوه دشمنان و اتفاقاتی که قبلا تجربه کرده اید , روبرو نشوید . 3 نیروی اهریمنی با ویژگی های مخصوص به خود در بازی حضور دارند که غیر قابل دسترسی بوده و شما باید با کسب آیتم های مورد نظر قابلیت دسترسی به آنها را باز کنید . وجود درخت مهارت , حضور 4 دشمن اصلی , 12 رئیس بزرگ , 9 قهرمان , 50 دشمن منحصر به فرد , 41 زره , 82 سلاح و بسیاری موارد دیگر تنها بخشی از ویژگی های بازی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Asura نسخه PLAZA

مشخصات بازی Asura :

نام بازی : Asura

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Ogre Head Studio

منتشر کننده : Ogre Head Studio و Coconut Island Games

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Asura

به روز رسانی :

96/07/09 Asura Vengence نسخه CODEX اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *