دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی ATV Drift and Tricks – PC تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

Drift ، حرکت های نمایشی و یک گیم پلی لذت بخش این چیزی است که ATV Drift and Tricks پیشنهاد می کند ، آیا از موتور های دو چرخ خسته شده اید ؟ ATV Drift and Tricks عنوانی است که به دنبال آن بوده اید  یک بازی مسابقه ای فقط برای موتور های چهار چرخ .این بازی دارای بخش تک نفره و چند نفره محلی است که به صورت Split Screen پیاده سازی شده است ، شما و دوستانتان می توانید از 8 شیوه ی گیم پلی این بازی لذت ببرید و هرگز احساس خستگی نکنید :League، Time Trial، Quick Race،Hot Lap،King of the Road، Golden Helmet، Last One Standing و Hunter حالت های گیم پلی این بازی هستند .هنگام بازی کردن با چالش هایی باورنکردنی روبرو خواهید شد . مسیر های مسابقه ای که این بازی به شما ارائه می کند تنوع مناسبی دارند ، مناطق کویری ، جنگل ها ، کوهستان ها ، دریاچه ها ، رود خانه ها و … مناظری هستند که به این مسیر ها تنوع می بخشند .

سایر توضیحات :ATV Drift and Tricks یک بازی شبیه ساز ATV است که دارای قابلیت چند نفره محلی به صورت Split-Screen است ، شما می توانید حرکات نمایشی دیوانه وار انجام دهید و مهارت خود را به رخ رقیبان بکشید  ، اگر از انجام حرکات نمایشی خسته شدید می توانید به لاستیک های خود فشار بیاورید و کمی از Drift کردن لذت ببرید .گرافیک مناسب ،گیم پلی دیوانه وار و مهیج و بخش چند نفره محلی از ویژگی های مهمی هستند که می توانند بازی را به یکی از بهترین تجربیات شما و دوستانتان تبدیل کنند .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی چند نفره موتوری کامپیوتر ATV Drift and Tricks

مشخصات بازی   ATV Drift and Tricks:

نام بازی : ATV Drift and Tricks

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Artefacts Studio

منتشر کننده : Microïds

سبک بازی :مسابقه ای

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

ATV Drift and Tricks

به روز رسانی :

1396/08/27 نسخه کم حجم FitGirl اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *