دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Avalon Legends Solitaire 3

به نیروهای الف ملحق شده و به آنها برای حفاظت از سرزمین های Avalon کمک کنید . صلح به Camelot بازگشته است اما همیشه خطری این صلح شکننده را تهدید می کند . وقت آن رسیده تا متحدان جدیدی را برای محافظت از سرزمین های خود پیدا کنید . به عنوان Royal Druid Mallard، آیا می توانید یک اتحاد میان پادشاه آرتور و ملکه الف ها ایجاد کنید تا اطمینان حاصل شود که هر دو سرزمین Camelot و Avalon از هجوم دشمنان محافظت شوند؟ کاهن Avalon نیروهای خود را از طریق کارت های سحر و جادو هدایت می کند . با این حال، قوانین مشخصی برای بکارگیری جادو وجود دارد و کارت ها باید برای اهداف مشخصی استفاده شوند .

سایر توضیحات : Avalon Legends Solitaire 3 یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Anawiki Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . پیدا کردن الف ها کار بسیاری دشواری است به همین منظور شما باید یک اعتماد کامل میان آنها و Camelot ایجاد کنید تا الف ها در مکانی مشخص ساکن شوند . این به معنی ساخت یک شهر و یک کار فوق العاده است . وجود 250 مرحله ، امکان ساخت شهر برای الف ها ، وجود 39 ساختمان ، 32 قدرت یو پی اس منحصر به فرد ، گرافیک قابل قبول ، دو حالت دشواری با توجه به سبک بازی و حضور شخصیت های بزرگ و روایت داستانی جذاب تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شوند .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Avalon Legends Solitaire 3 Center

مشخصات بازی Avalon Legends Solitaire 3 :

نام بازی : Avalon Legends Solitaire 3

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Anawiki Games

منتشر کننده : Anawiki Games

سبک بازی : ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Avalon Legends Solitaire 3

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *