دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Battleship Lonewolf

Battleship Lonewolf یک بازی است که به شما اجازه می دهد کاپیتان فضاپیما ی “Lone Wolf ” باشید در حالی که از مبارزات فضایی لذت می برید ، فضاپیما ی شما به یک سلاح قدرتمند مجهز شده است که به سمت دشمنان شلیک می کند ، ویژگی های تدافعی و تهاجمی “Lone Wolf ” شما را مجذوب خودش خواهد کرد .شما “Turret” های متنوعی بر روی فضا پیمای خودتان نصب می کنید که این “Turret” ها به دو دسته ی فیزیکی و نوری تقسیم می شوند . شما می توانید انتخاب های تاکتیکی داشته باشید و “،Turret” هایی را بر روی فضاپیما نصب کنید که در مقابل دشمنان بهتر عمل کنند .فضاپیما ی شما توسط یک شعله ی پلاسمایی پوشانده می شود که تا برد مشخصی از فضاپیما ی شما را با امواج قوی از انرژی می پوشاند . یک پوشش از جنس انرژی اطراف فضا پیما ی شما را پوشش می دهد که صدمه پذیری فضاپیما را کاهش می دهد .

سایر توضیحات :بازی Battleship Lonewolf دارای سه فصل و یک سری مراحل اضافه است که به طور کلی  40 مرحله را در بر می گیرد.یک حالت گیم پلی تحت عنوان Survival وجود دارد که در ان باید تا ان جا که می توانید در مقابل دشمنان دوام بیاورید که این حالت گیم پلی به صورت نامحدود پیاده سازی شده است .شما باید همواره فاصله ی خودتان را با دشمنان حفظ کنید چون تنها با قرار گرفتن در فاصله ی مناسب می توانید به آن ها حمله کنید .فضاپیمای شما یک رادار دارد که جهت نزدیک شدن دشمنان را به شما نشان می دهد شما می توانید از رادار به عنوان یک بخش کلیدی استفاده کنید تا بهتر با دشمنان مواجه شوید .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی استراتژیک اکشن کامپیوتر Battleship Lonewolf جدید

مشخصات بازی   Battleship Lonewolf:

نام بازی : Battleship Lonewolf

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : WolfShipGames Co., Ltd.

منتشر کننده : WolfShipGames Co., Ltd.

سبک بازی :اکشن ، استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Battleship Lonewolf

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *