دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Bear With Me Collectors Edition نسخه PLAZA + آخرین آپدیت

امبر و برادرش یک خواهر و برادر بسیار صمصمی می باشند ، آنها فقط خواهر و برادر یکدیگر نمی باشند . این دو دوستان صمیمی هم می باشند و در تمام شرایط کنار یکدیگر بوده اند . برادر امبر ، فلینت از سنین کودکی خجالتی بوده است به همین دلیل در جمع و سایر مکان ها امبر به او کمک بسیاری می کرده است . همه چیز برای امبر و فلینت به خوبی پیش می رفت تا اینکه یک روز امبر متوجه می شود که برادرش فلینت گم شده است ، در همین راستا امبر تصمیم می گیرد که به دنبال فلینت برود و او را پیدا کنید امبر اما در این راه تنها نمی باشد و خرس عروسکی مورد اعتمادش تد به او کمک می کند ، داستان حول محور یافتن فلینت و شخصیت مرموزی به نام مرد قرمز می باشد که در جای جای داستان اثری از خود به جای گذاشته است .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Bear With Me یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Exordium Games ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . این بازی یک بازی قسمتی کارآگاهی در فضای نویر می باشد که در آن از یک کودک و یک خرس عروسکی به عنوان قهرمان های بازی استفاده شده است ، همچنین شخصیت منفی این بازی که مرد قرمز نام دارد نمونه ای از شخصیت منفی فیلم های کارآگاهی با پیش زمینه ای از طنز می باشد . بازی رایانه ای  Bear With Me در تاریخ 8 آگست 2016 منتشر شده و موفق به کسب نمره 87% از وبسایت استیم شده است .

*Episode 3 مستقل بوده و قسمت های قبلی را نیز شامل می شود*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Bear With Me

مشخصات بازی Bear With Me :

نام بازی : Bear With Me

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Exordium Games

منتشر کننده : Exordium Games

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Bear With Me

به روز رسانی :

1397/04/17 Collectors Edition آپدیت 1.1.0 سخه PLAZA اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *