دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Bio Inc Redemption – HI2U

تصمیم برای مرگ و زندگی! در این بازی شما می توانید 2 راه مختلف را در پیش بگیرید؛ می توانید سیلی از بیماری های مختلف را برای قربانی خود به راه بیاندازید و او را ذره ذره شکنجه کنید و یا اینکه رهبری یک گروه پزشکی بسیار خوب را قبول کنید و برای نجات بیمار خود تمام تلاش خود را به کار ببندید. بازی Bio Inc. Redemption شامل بیش از 600 نوع بیماری مختلف، علائم، راه های درمان و … است که بدون شک رنجی بسیار وسیع را از موارد مختلف شامل می شود  که شما این امکان را می دهد تا مرگ و زندگی یک بیمار را به غهده بگیرید و با استفاده از دنیای میکروسکوپی سمت و سوی خود را انتخاب کنید. این بازی شبیه سازی بسیار دقیقی از مسائل مختلف و بیماری های متنوع انجام می دهد که همین مسئله باعث می شود تا شما بتوانید جذابیت های علم پزشکی را به صورت کامل درک کنید.

سایر توضیحات: بازی Bio Inc. Redemption یک بازی بسیار جذاب در سبک استراتژیک و شبیه ساز است که در آن شما می توانید تصمیم های بسار مهمی در خصوص افراد مختلف اتخاذ کنید. اگر شکنجه کردن برای شما جذاب است می توانید بیماری های مختلف را به بدن بیمار و قربانی خود تزریق کنید و یا اگر به زندگی بخشیدن علاقمند هستید می توانید مهارت پزشکی خود را برای نجات جان بیماران به کار ببندید. بازی Bio Inc. Redemption توسط استودیو بازی سازی DryGin Studios برای پلتفرم ویندوز تولید شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Bio Inc. Redemption جدید

مشخصات بازی Bio Inc. Redemption :

نام بازی : Bio Inc. Redemption

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : DryGin Studios

منتشر کننده : DryGin Studios

سبک بازی :شبیه ساز – استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Bio Inc. Redemption

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *