دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Biosupremacy نسخه HI2U

در بازی BioSupremacy شما در نقش یکی از کهنه ترین نژاد های آدم فضایی به نقش آفرینی می پردازید. یک نژاد بیگانه و 3بعدی دیگر جدیدا موفق به کشف یک DNA قدیمی و خاص شده است که به اجازه می دهد تا موجودات بسیار قدرمندی را تولید کند و با استفاده از این موجودات به سیارات و مناطق مختلف دیگر حمله کند و آنجا را به تصرف خود در آورد. در این میان باید به فکر چاره بود… چاره ای که جلوی این جنگ و خونریزی را بگیرد و شما دقیقا همان راه نجات هستید. وظیفه شما این است که به جنگ این موجودات بروید و آنها را نابود کنید قبل از اینکه تمام هستی به چنگال این نژاد خبیث بیافتد. البته شما نیز می توانید با نابود کردن این موجودات و استفاده از DNA آنها راه پیشرفت و ترقی را برای خود باز کنید و به بهبود سطح و قدرت خود کمک کنید.

سایر توضیحات: در بازی BioSupremacy شما باید به جنگ دشمنان بروید. دشمنانی که قصد نابودی و تصرف تمام هستی را دارند. این موجودات از ساخته های تلفیقی یک DNA بسیار قدیمی هستند که با قدرتی بسیار زیاد در حال پیشروی هستند. بازی BioSupremacy از زگیم پلی بسیار خوبی برخوردار است و با داستانی بسیار جالب بدون شک ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. این بازی از ساخته های شرکت بازی سازی DarkPolygon Games است که برای پلتفرم های ویندوز و مکینتاش عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Biosupremacy جدید

مشخصات بازی One Sole Purpose :

نام بازی : One Sole Purpose

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : DarkPolygon Games

منتشر کننده : DarkPolygon Games

سبک بازی : اکشن – ماجرایی – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Biosupremacy

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *