دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Blast off

Blast off یک بازی Jumper حرفه ای است ، همراه شما در این بازی یک توپ است .قهرمان داستان ما همواره باید با سرعتی بسیار سریع حرکت کند تا محدودیت های سرعت را بشکند.شما باید از برخورد با دشمنان خود داری کنید و به آن ها شلیک کنید .پوشش های محافظتی به دست بیاورید و از تقویت کننده ها استفاده کنید تا به سرعتی حتی بیش تر دست پیدا کنید.با پیشروی در مراحل ، درجه ی سختی بازی افزایش پیدا می کند ولی توانایی های قهرمان داستان یا همان Anti Matter نیز بهبود پیدا می کند. شما می توانید ترکیب هایی از  توانایی های کاری و توانایی های انفعالی انتخاب کنید . در واقع تنها با کمک این توانایی ها می توانید Boss های قدرتمند این بازی را شکست دهید و از پس جاذبه ی سیاه چال ها بر بیاید و به سرعتی نجات بخش برسید .می توان گفت یاد گرفتن کنترل این بازی خود آموز است و مشکل نیست ، اما باید بدانید مهارت پیدا کردن در این بازی کمی سخت است و به تمرین نیاز دارد.

سایر توضیحات :Blast off یک بازی آرکید حرفه ای است با گیم پلی سریع و بسیار مهیج این بازی در کنار گیم پلی بسیار زیبایش ویژگی ها و قابلیت های منحصر بفردی دارد که با هم آن ها را بررسی می کنیم :
– چهار صحنه ی کاملا متفاوت
– ناحیه هایی با چالش هایی مخصوص
– 13 توانایی شگفت انگیز
– Boss ها و دشمنانی متنوع
– گرافیک دو بعدی بسیار زیبا و هنری
– یک موسیقی متن 30 دقیقه ای بسیار زیبا
– حالت گیم پلی رقابتی نامحدود .
– هماهنگی کامل صداگذاری با گیم پلی


*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن آرکید کامپیوتر Blast off جدید

مشخصات بازی   Blast off:

نام بازی : Blast off

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Quad-Games

منتشر کننده : Quad-Games

سبک بازی :اکشن ،آرکید

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Blast off

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *