دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Breach & Clear

بازی کامپیوتر Breach & Clear یکی از بازی های سبک اکشن , شبیه ساز , نقش آفرینی و استراتژیک است که توسط Mighty Rabbit Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Gun برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . نفوذ و پاکسازی یکی از بهترین بازی های سبک استراتژیک است که در آن کنترل یک تیم عملیاتی ویژه را برعهده داشته و با استفاده از استراتژی های خاص باید ماموریت های پیش رو را پشت سر بگذارید . در ابتدا باید از میان تیم های موجود مانند US Army Rangers, Germany’s KSK, Canada’s JTF2, UK SAS و بسیاری دیگر یک تیم را انتخاب کنید . هرکدام از تیم ها دارای مهارت های مخصوص به خود هستند البته دشمنان خود را نیز دست کم نگیرید زیرا آنها نیز از توانایی های بالایی برخوردار هستند . در ابتدا ممکن است بازی برای شما دشوار به نظر آید اما اصلا نگران نباشید زیرا بازی دارای بخش آموزشی است و شما را با انواع تاکتیک های مبارزه ای آشنا خواهد کرد و مهارت های شما را بهبود خواهد بخشید . بازی این امکان را به شما می دهد تا با کسب امتیاز های مربوط به هر عملیات , سلاح , زره , تجهیزات , و توانایی های افراد تیم خود را افزایش دهید .دوربین بازی طوری طراحی شده است که امکان کنترل تمامی افراد تیم را امکان پذیر می پردازد و به نوعی گزینه های انتخابی پیش روی شما را برای حمله به دشمنان افزایش می دهد .

به تازگی DLC جدید به نام Frozen Synapse Pack برای نسخه اصلی منتشر شده است که تجربه ای منحصر به فرد و همه جانبه را برای عاشقان سبک استراتژی به ارمغان می آورد . اضافه شدن 5 ماموریت جدید ، سلاح های منحصر به فرد، یک تیم قابل و 12 دستاورد جدید برای به دست آوردن تنها بخشی از ویژگی های بازی است . تیم خود را تقسیم کرده و از تمامی جناح ها به دشمن یورش ببرید . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

* نسخه Frozen Synapse Pack DLC نیازی به نسخه اصلی بازی ندارد *

 

مشخصات بازی Breach & Clear :

نام بازی : Breach & Clear

نام بازی (فارسی) : نفوذ و پاکسازی

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Mighty Rabbit Studios

منتشر کننده : Gun

سبک بازی : اکشن , شبیه ساز , نقش آفرینی و استراتژیک

نوع فایل : ISO

  • 3 replies
    1. FAR73ZAD says:

      سلام
      اون قسمتی که نوشتید “دانلود Frozen Synapse Pack DLC برای کامپیوتر نسخه SKIDROW ” فقط DLC ـه یا بازی هم باهاش هست؟؟؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *