دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Bunker Punks v0.8.4.1 نسخه EARLY ACCESS

آینده ای دور بسیار نزدیک است و حالا باید برای زندگی در این زمان خود را آماده کرد. در بازی Bunker Punks شما در نقش گروهی از انقلابیون هستید که سعی دارند تا از منابع مختلف و محدودشان نظیر سوخت و اسلحه دفاع کنند و برای بدست آوردن منابع بیشتر تمام توان خود را به کار گیرند. در این بازی می توانید خاصیت ها و ویژگی های اعضای گروه خود را تقویت کنید و برای مبارزه با دشمنان از ایده ها و استراتژی های مختلف استفاده کنید. یکی از جذابیت های خاص این بازی بدون شک تولید نقشه تصادفی است بطوریکه در هر بار بازی شما با یک دنیای متفاوت روبرو خواهید شد و این مسئله باعث می شود تا بازی از حالت کلیشه ای خود خارج شود. بازی Bunker Punks ایده گرافیکی خود را نیز از بازی های سال های 1990 گرفته که در آنها از سرعت بالا و نیز استفاده از گلوله های مختلف همراه با دشمنان با گرافیک بیتی استفاده می شد.

سایر توضیحات: بازی Bunker Punks یک عنوان بسیار جذاب در سبک بازی های اکشن است که در آن شما باید رهبری یک گروه را به عهده گیرید. این گروه باید در عرصه های مختلف و زمینه های متنوع خود را تقویت کند تا بتواند مرحله به مرحله با دشمنان سرسخت تر مبارزه کند. بازی Bunker Punks توسط شرکت Ninja Robot Dinosaur برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Bunker Punks جدید

مشخصات بازی Bunker Punks :

نام بازی : Bunker Punks

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Ninja Robot Dinosaur

منتشر کننده : Ninja Robot Dinosaur

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Bunker Punks

به روز رسانی :

1396/06/29 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *