دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Burgers 2 نسخه TiNYiSO

Erwin Freud با کمک سربازانش و جوخه ای از نیروهای آمریکایی , آلودگی های موجوداتی عجیب به نام sphere را از بین برده و تمامی آنها را نابود کرده اند . اما با گذشت 72 سال از جنگ جهانی دوم , sphere ها بار دیگر بازگشت اند و اینبار از مرگ پدید آمده اند . سربازان کهنه کار بار دیگر به پایگاه های نظامی فراخوانده می شوند و برای پایان دادن به این کابوس , امیدوارند . زمان فرا رسیده است و هیچ راه فراری وجود ندارد , باید با بدترین اتفاقات ممکن روبرو شوید . منطقه جدیدی که آلودگی آن را فراگرفته در حال حاضر گرفتار یک جنگ داخلی عمیق است . فروید و سایر همکارانش باید برای بیرون آمدن از این تهدید و نجات جان سایر انسان ها , فکری بیندیشند . سوال اصلی این است … پس از گذشت این همه سال , او چگونه زنده مانده است ؟

سایر توضیحات : Burgers 2 یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Digitized Organism طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازی داستانی خطی را روایت می کند که دارای جزئیات بسیاری بوده و هر لحظه شما را غافلگیر می کند . نبردهای زیادی پیش روی شما قرار دارد و همین امر باعث می شود تا بازی دارای چالش های مختلفی باشد و از یکنواختی خارج شود . مانند بسیاری بازی ها این امکان وجود دارد تا تجهیزات و سلاح های شخصیت اصلی بازی را بهبود و ارتقا دهید . پس از پایان هر مرحله , رئیس بزرگ شما را ملاقات خواهد کرد , دشمنانی که هرکدام دارای نیروی مخصوص به خود بوده و پشت سرگذاشتنشان بسیار دشوار می باشد . وجود ماموریت های فرعی در کنار ماموریت های اصلی و اضافه شدن محتویات جدید و آپدیت های هفتگی تنها بخشی از ویژگی های این بازی را شامل می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Burgers 2 نسخه TiNYiSO

مشخصات بازی Burgers 2 :

نام بازی : Burgers 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Digitized Organism

منتشر کننده : Digitized Organism

سبک بازی : اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Burgers 2

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *