دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Caligo تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

Caligo یک بازی است با جوی تاریک ، این بازی می تواند همزمان تجربه ای آرامش بخش داشتبه باشد یا جوی بسیار نا آرام . Caligo در واقع یک بازی است با سبک روایتی که گیم پلی آن بیش تر با راه رفتن ، نظاره کردن و گوش دادن سپری می شود بنابر این شما تجربه ای داستانی به صورت تعاملی خواهید داشت .کاراکتر های متنوعی در این بازی  وجود دارند که هر کدام به شیوه ی خودشان با داستان  ارتباط دارند ، محیط این بازی بسیار ناشناخته و عجیب غریب است هر مرحله محیطی متفاوت  با جوی منحصربفرد دارد .نکته ی قابل توجه راجع به این بازی گرافیک مناسب آن ست ، می توان گفت با اینکه Caligo  توسط سازنده ای مستقل ساخته شده است گرافیک مناسبی دارد .

سایر توضیحات : یک بازی ماجرایی از سازنده ای مستقل ، امروزه بازی های ماجرایی جایگاه خاصی در میان بازیکنان پیدا کرده اند ، هر روز عناوین بسیار زیادی  با سبک ماجرایی منتشر می شوند که اکثر آن ها سازندگانی مستقل دارند ،این سبک از بازی های کامپیوتری جایگاه آنقدر  مناسبی در میان بازیکنان پیدا کرده که امروزه می توان گفت ماجراجویی و کسب تجربه ای جدید چیزی است که هر  کاربری از بازی های کامپیوتری انتظار دارد .این بازی با گرافیک و صدا گذاری مناسب و روایتی قابل قبول می تواند تجربه ای جدید باشد ، محیط هایی که در این بازی مشاهده خواهید کرد غیر عادی و عجیب غریب خواهند بود  و توصیف آن ها کمی سخت است به طور کلی می توان گفت گاهی اوقات محیط اطراف مضامین و جوی تاریک دارد اما بعضا ممکن است شما خودتان را در میان دشتی سرسبز پیدا کنید !

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی ماجرایی کامپیوتر Caligo جدید

مشخصات بازی   Caligo :

نام بازی : Caligo

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Krealit

منتشر کننده : Krealit

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Caligo

به روز رسانی :

96/07/14 آپدیت جدید اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *